Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
Oglasno sporočilo
Oglasno sporočilo
14.02.2024 15:02:21
Deli članek:

Od domišljijske risbe do pokala Planica 7

Lanski zmagovalec natečaja Ustvari pokal Žiga s pravim pokalom za zmagovalca Planice 7.

Ustvarjalni natečaj Zavarovalnice Triglav za vrtčevske otroke in osnovnošolce.

Dolina pod Poncami že pričakuje najboljše smučarske skakalce sveta, ki bodo konec marca znova poleteli z letalnice bratov Gorišek. Najmlajši navijači pa imajo že drugo leto zapored priložnost, da z njimi poletijo na krilih domišljije. V okviru natečaja Ustvari pokal lahko narišejo podobo pokala za tekmovanje Planica 7 in svojo risbo skupaj s skrbniki, vzgojitelji ali učitelji do 25. februarja oddajo na spletni strani planica.triglav.si. Avtor risbe, ki bo zmagala na natečaju, bo pokal tudi osebno podelil zmagovalcu skupnega seštevka najboljših sedmih skokov v Planici. Nagrajeni bodo tudi avtorji 10 risb, ki bodo skozi natečaj prejele največ glasov širše javnosti.

Zmagovalno delo bo izbrala strokovna komisija, ki bo poleg ustvarjalnosti in povezanosti s Planico pri ocenjevanju upoštevala tudi možnost, da po podobi risbe s pomočjo 3D tiska natisne pravi pokal. Avtor zmagovalne risbe bo pokal podelil najboljšemu skakalcu Planice 7. Ob tem bo poleg vstopnic za ogled FIS finala svetovnega pokala v smučarskih skokih zase in za do štiri družinske člane dobil tudi priložnost za druženje s slovenskimi skakalci in ogled Planice z vrha letalnice pod vodstvom Ceneta Prevca.

Širša javnost si bo vse risbe lahko ogledala na spletni strani natečaja, kjer bo do 10. marca potekalo tudi glasovanje. Avtorji risb, ki bodo zbrale največ glasov, bodo prejeli vstopnice za ogled četrtkovih kvalifikacij finala svetovnega pokala v smučarskih skokih za cel svoj razred in brezplačen avtobusni prevoz v Planico.

Ko za mlade ustvarjalce navijajo najboljši smučarski skakalci sveta
Tako kot otroci bučno navijajo za junake zime, tudi smučarski skakalci stiskajo pesti za mlade ustvarjalce in se že veselijo nove podobe pokala. »Ponosen sem, da bom znova del natečaja Ustvari pokal, saj menim, da je spodbujanje otroške domišljije zelo pomembno. Spremljanje postopka, ko iz risbe nastane pravi pokal in podelitev tega zmagovalcu Planice 7, je za vsakega otroka edinstvena izkušnja. Zato vabim vse mlade ustvarjalke in ustvarjalce, da se preizkusijo in narišejo risbo pokala Planica 7,« pravi nekdanji smučarski skakalec Cene Prevc, ki se natečaju znova pridružuje kot član komisije, ki bo izbirala zmagovalno risbo.

K ustvarjanju sovrstnike spodbuja tudi mladi Žiga
Žiga, ki je v natečaju Ustvari pokal zmagal lani, bo za pogumne smučarje skakalce v Planici navijal tudi letos. Mladi ljubitelj smučarskih skokov hkrati že danes svoje vrstnike spodbuja, da poletijo na krilih domišljije. »Prijateljem in vsem vrstnikom želim, da narišejo pokal čim bolje,« pravi. Mladi ustvarjalec je imel lani priložnost spremljati proces preoblikovanja risbe v pokal, ga po svoji domišljiji pobarvati in na zaključni prireditvi podeliti lanskoletnemu zmagovalcu tekmovanja Planica 7 Stefanu Kraftu. Tako se dogajanja spomni lanski šampion omenjenega tekmovanja: »Bilo mi je v veliko čast prvič zmagati na Planici 7. Še posebej, ker sem prejel zares lep pokal, ki ga je ustvaril otrok.«

Lani je Žiga pokal predal Stefanu Kraftu, ki je zmagal v skupnem seštevku najboljših 7 skokov v Planici.

V Planici bo znova navijalo več tisoč otrok iz cele Slovenije
Poleg avtorjev risb, ki bodo skozi natečaj zbrale največ glasov in njihovih sošolcev, bo četrtkov dan v Planici znova zaznamovalo skoraj 4.000 Otrok Triglava s spremljevalci, ki jim bo ogled kvalifikacij omogočila največja slovenska zavarovalnica. Natečaj Ustvari pokal je namreč del projekta Otroci Triglava v Planici, ki otrokom iz različnih okolij že več kot štiri desetletja omogoča stik s slovenskimi športnimi junaki. »S tovrstnimi akcijami želimo mlade na nevsiljiv način spodbujati k bolj zdravemu načinu življenja in natečaj Ustvari pokal je del te pobude. Hkrati pa otroke spodbuja tudi k izražanju ustvarjalnosti, kar je dvojna zmaga,« pojasnjuje Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav.

Dodatne informacije o lanskoletni zmagovalni risbi.