Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
nu
nu
07. 12. 2023 · 11:27
Deli članek:

Ulla je zasijala na slovenskem trgu

Kozmetični izdelki in prehranska dopolnila, združeni pod slovensko blagovno znamko Ulla, potrjujejo, da ljudje cenijo domače. Na slovenskem trgu je Ulla prisotna od leta 2020, in že prvi izdelki, poslani na trg v času pandemije, so naleteli na izjemen odziv.

Leto, ki se poslavlja, pa je potrdilo nadaljevanje uspešne zgodbe, s številnimi kakovostnimi izdelki, ki jim bodo v prihodnjem letu sledili novi.

Velika priljubljenost izdelkov blagovne znamke Ulla

»Za našo blagovno znamko Ulla je izjemno uspešno leto, ki je pripeljalo do čedalje večje prepoznavnosti in priljubljenosti naših izdelkov med kupci, na kar smo zelo ponosni,« so povedali pri Ulla. Spomladi so prejeli Grazia Beauty awards za Ulla CBD intimno olje, kar je velik uspeh za novinko na slovenskem trgu. Kozmetično linijo Ulla je zasnovala doc. dr. Eva Tavčar, mag. farm., ki večji del akademske kariere posveča zdravilnim učinkom sestavine CBD.

Blagovna znamka Ulla ima tri linije izdelkov: kozmetično linijo, linijo prehranskih dopolnil in linijo vitaminskih pršil. Skupni imenovalec kozmetične linije in prehranskih dopolnil je zdravilna komponenta konoplje CBD in edinstvena kombinacija drugih sestavin. Izdelki blagovne znamke Ulla slonijo na sinergizmu aktivnih snovi, za katere je znanstveno dokazano, da ugodno vplivajo na zdravje, poudarek je na naravnih snoveh. »V izdelkih ni snovi, ki zgolj povečujejo volumen izdelka, nižajo ceno in predvsem takšnih, ki bi lahko kakorkoli škodile uporabnikom in jih žal v sodobni kozmetiki najdemo veliko. Sestavine so certificirane od uveljavljenih proizvajalcev kozmetičnih surovin. Nekatere analiziramo tudi sami,« so poudarili pri Ulla, kjer so, ko so ustvarjali prve linije produktov, želeli produkte, ki bi bili znanstveno utemeljeni, aktivni, neškodljivi, in po katere bi se uporabniki vračali. To jim uspeva, kar odziv javnosti v letošnjem letu samo še potrjuje.

Prihaja Ulla+

Ekipa slovenskih strokovnjakov pa že snuje novo linijo, ki naj bi na trg prišla spomladi, z njo pa želijo utrditi svoj položaj na trgu. Nova linija izdelkov se bo imenovala Ulla+, in kot že ime nakazuje, bodo ponudili nekaj več. »Gre za linijo tako popularnih aktivov, s katero se želimo postaviti ob bok največjim in najnaprednejšim kozmetičnim znamkam,« so poudarili pri Ulla in dodajali: »Aktivi obljubljajo nego kože na veliko višjem nivoju. Poleg vlažilnih in hranilnih učinkov ponujajo izjemne anti age/pomlajevalne učinke, ki gladijo kožo, pomagajo v boju proti gubam, vplivajo na čvrstost in elastičnost kože in so odlična pomoč tudi pri nečisti koži, predvsem pa skrbijo za zdravje kože in njen zdrav, sijoč videz.«

Linija bo obsegala izdelke za nego kože od začetnega do končnega koraka, formule so potentne in koncentrirane, brez alkohola, parfumov in popolnoma veganske.

»Slovenski kupci so zahtevni, vedo, kaj je dobro za njihovo telo in organizem, mi pa smo hvaležni, da lahko te izdelke dostavimo in z njimi navdušimo,« so ob koncu uspešnega leta še dejali pri Ulla. Prepričani so, da je na našem trgu prostor za blagovno znamko Ulla, ki ima veliko prednost v kakovostnih sestavinah. Povrh vsega pa so izdelki v celoti zasnovani in proizvedeni v Sloveniji, kar ni zanemarljivo, ko gre za odziv na potrebe trga.

Izdelki blagovne znamke Ulla so na voljo v vseh poslovalnicah DM po Sloveniji in na spletni strani https://ulla-shop.si/.