Vlogo Slovenske turistične organizacije (STO) in njene izkušnje s tovrstnimi dogodki ter s sodelovanjem s športnimi ambasadorji je predstavila Maša Puklavec, vodja globalnega komuniciranja pri STO.
Dan PR je vsakoletni dogodek, namenjen letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks na področju odnosov z javnostmi v organizaciji Marketing Magazina. Organizatorji so letos kot primer dobre prakse, ki lahko služi kot navdih in vir znanja vsem, ki se v Sloveniji ukvarjajo s komuniciranjem, prepoznali tudi projekt Texas Feels Slovenia.
"Šport torej navdihuje. Združuje. Ljudi nagovarja v jeziku, ki ga razumejo. In v tem 'športnem duhu' je naš košarkarski 'čarovnik' Luka Dončić postal most, ki je združil sodelovanje kar sedem partnerjev v tem izjemnem projektu. Teksas je začutil Slovenijo. Na igrišču in na poslovnih dogodkih v Dallasu," so med drugim zapisali v programu.
Ob Maši Puklavec s STO sta o projektu spregovorila še Anja Rebek, direktorica agencije FABulatorij, ter Vid Habjan, vodja sektorja za spodbujanje investicij pri javni agenciji SPIRIT Slovenija.
Gre za novo priznanje odličnosti dogodka, potem ko je na razglasitvi najboljših dogodkov 'Conventa Best Event Award 2023' Texas Feels Slovenia med sedmimi finalisti iz širše regije osvojil odlično drugo mesto v kategoriji najboljših 'crossover' dogodkov, za najboljši dogodek tega leta pa ga je razglasilo občinstvo.
Združene države Amerike s 332-milijonskim trgom so za slovensko gospodarstvo in turizem pomemben trg s številnimi priložnostmi. Podjetja za uspešen prodor na trg potrebujejo več let, k odpiranju vrat pa lahko pomembno pripomore država z okrepljeno promocijo, zato je bil že drugo leto zapored v Dallasu organiziran poslovno-investicijski dogodek, na katerem so bili celostno predstavljeni slovensko gospodarstvo, turizem in investicijske priložnosti na obeh straneh.
Poslovno in investicijsko konferenco je skupaj organiziralo sedem partnerjev: Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Slovenska turistična organizacija, SPIRIT Slovenija, Ministrstvo za zunanje in evropske zadeve, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Mestna občina Ljubljana in Turizem Ljubljana. AmCham Slovenija je bil programski partner, Fabulatorij pa izvedbeni partner dogodka.
Ključni cilj je bil predstaviti Slovenijo morebitnim poslovnim partnerjem iz ZDA kot odlično gospodarsko partnerico, državo privlačnih naložbenih priložnosti in trajnostno turistično destinacijo z edinstvenimi doživetji za zahtevne goste. Dogodek so pripravljali številni partnerji z različnimi cilji, kar je na eni strani predstavljalo izziv, na drugi pa veliko priložnost doseganja sinergij pri promociji države.
Poslovni in investicijski del s spremljevalnimi dogodki v Dallasu je nadgradila košarkarska tekma I feel Slovenia night med kluboma Dallas Mavericks, za katerega igra Luka Dončić, in Chicago Bulls.
Projekt Texas Feels Slovenia je uspešno povezal gospodarstvo, šport, znanost in turizem ter tako postal edinstven projekt, ki s pomočjo prepoznavnosti slovenskega košarkarja in ambasadorja slovenskega turizma Luke Dončića učinkovito celostno promovira državo ter odpira vrata številnim poslovnim priložnostim na trgu ZDA.
Uspeh na številnih ravneh
Poslovne in investicijske konference, delavnice slovenskega turizma in poslovnih srečanj z ameriškimi podjetji se je udeležila delegacija 39 slovenskih podjetij in destinacij ter 145 ameriških poslovnih partnerjev. Na turistični delavnici je bilo izvedenih več kot 200 sestankov, slovenski turizem pa že beleži učinke te aktivnosti; nekateri ameriški organizatorji potovanj in turistični agenti so namreč Slovenijo že vključili v svoje programe ali pa so se udeležili Slovenske turistične borze (Slovenian Incoming Workshop).
Na dogodku I feel Slovenia night je tako Slovenijo pobližje spoznavalo približno 18.000 obiskovalcev in ljubiteljev košarke.
Dogodek je bil tudi izjemno medijsko odmeven, tako v Sloveniji kot tudi v drugih državah, predvsem v ZDA. V slovenskih medijih je bilo zabeleženih 68 objav o dogodku. Tujim medijem je bilo poslano sporočilo prek plačljive storitve, ki je rezultirala v 391 objavah in 5000 ogledih. Morebitni doseg objav je 172 milijonov posameznikov.
Izjemno odmevna je bila tudi objava na NBC News in na CNN International. Prek kanalov kluba Dallas Mavericks je bilo s petimi objavami o Sloveniji doseženih 1,5 milijona ogledov ter 50.000 interakcij.
Zelo dobro je bila obiskana tudi spletna stran projekta www.texasfeelsslovenia2023.com z več kot 10.000 obiski in približno 20.000 ogledi, predvsem s strani Američanov.
Luka Dončić ambasador slovenskega turizma
Dosežki slovenskih športnikov močno prispevajo k prepoznavnosti države. Na krilih njihovih izjemnih uspehov STO v tujini uspešno širi glas o Sloveniji kot odlični turistični destinaciji ter utrjuje prepoznavnost znamke I feel Slovenia.
Eden od ambasadorjev slovenskega turizma je tudi košarkarski zvezdnik Luka Dončić. STO je z njim sklenila partnerstvo zaradi njegovih izjemnih športnih uspehov, številnih navijačev, pozornosti ameriških in svetovnih medijev ter njegove iskrene ljubezni do Slovenije.
STO promocijsko sodeluje tudi z Dončićevim klubom Dallas Mavericks. Gre za del kontinuiranih in ciljno usmerjenih širših aktivnosti na trgu ZDA, najpomembnejšem oddaljenem trgu slovenskega turizma.
Tudi v letu 2024, natančneje 22. januarja 2024, bo STO izvedla promocijsko košarkarsko tekmo I feel Slovenia night v American Airlines Areni med kluboma Dallas Mavericks in Boston Celtics. (Vir:www.slovenia.info)