Naslednji pomemben mejnik na področju trajnosti je Manner dosegel s pečatom Fairtrade, ki so ga prejele tudi najbolj priljubljene roza napolitanke Manner. Prenovljeno embalažo napolitank si ljubitelji roza slaščic lahko ogledajo že v novem oglasu, ki se bo na slovenskih TV kanalih predvajal vse do 3. aprila 2022.
Simpatičen video oglas prikazuje majhne trenutke sreče, ki jih lahko z našimi najbližjimi delimo prav povsod – na sprehodih v naravi ali pa kar doma ob skodelici čaja ali kave. Roza Manner napolitanke v 75 gramskem pakiranju in s pečatom Fairtrade pa so glavna zvezda oglasa.
"S pečatom Fairtrade, ki ga postopoma umeščamo na embalažo izdelkov lastnih blagovnih znamk, želimo ljubiteljem roza Manner slaščic pokazati, da jim želimo ponuditi le najboljše. Sprememba embalaže poteka postopoma, saj s tem ne bo dodatnih odpadnih produktov, pečat na naših izdelkih pa je še stopnička bližje temu, da Manner postane prepoznavno kot družbeno odgovorno podjetje," je dejal Alexander Lipovšek, direktor Manner za JV Evropo.