Uspešno partnerstvo med podjetjem Manner in Fairtrade, zavezanost k trajnosti in osredotočenost na kakovost so v ospredju trajnostne strategije podjetja Manner. »Ekološka in družbena odgovornost sta v ospredju naše trajnostne strategije, zato me veseli, da so pečat FAIRTRADE prejeli tudi Napoli Dragee keksi. Ljubitelji slaščic bodo lahko že v prvi polovici letošnjega leta na embalaži zasledili pečat FAIRTRADE. S tem jim zagotavljamo, da so naši izdelki le najboljše kakovosti,« je povedal Alexander Lipovšek, direktor Manner za JV Evropo.
Mannerjeva najpomembnejša surovina, ki predstavlja skoraj 30 % porabe surovin, je 100 % trajnostno pridelan kakav, ki še vedno ostaja v ospredju trajnostne strategije podjetja. Leta 2012 se je Manner zavezal, da bo do leta 2020 za izdelavo vseh slaščic v svojem asortimanu uporabljal le trajnostni kakav. Podjetje je bilo eno izmed prvih v panogi, ki jim je to uspelo. Na poti do 100 % trajnostnega kakava pa je podjetje do leta 2020 zabeležilo številne pomembne mejnike:
• V letu 2015 so pečat FAIRTRADE prejele Casali čokoladne banane. Slaščice so izdelane iz trajnostno pridelanega sladkorja, banan in kakava.
• V letu 2020 so pečat FAIRTRADE prejele Mozartove kroglice Victor Schmidt.
• Naslednji velik korak k trajnostnemu kakavu je sledil leta 2021, ko so napolitanke Manner prejele certifikat FAIRTRADE. Roza slaščice so od takrat naprej izdelane le iz 100 % trajnostno pridelanega kakava.
ou
Mannerjevi Napoli Dragee keksi prejeli certifikat FAIRTRADE
Avstrijsko družinsko podjetje Manner že od leta 2020 za izdelavo slaščic lastnih blagovnih znamk uporablja 100 % certificiran in trajnostno pridelan kakav. V letošnjem letu pečat FAIRTRADE prejema tudi ponudba izdelkov Napoli Dragee keksi in čokolada, iz katere izdelujejo roza slaščice.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke