Po temeljitih pripravah in uskladitvijo vseh v projekt vključenih deležnikov je v začetku leta 2021 v organizaciji podjetja Mastercard zaživel eksperimentalni izobraževalni-športni projekt. Kot dolgoletni podpornik NK Maribor, RK Celje PL in NK Bravo se je vodilni tehnološki velikan na področju globalnih plačil sponzorstvo odločil aktivirati malce drugače. Tokrat primarno osredotočeno na srednješolce, vadeče pri treh slovenskih klubih, ki slovijo po odličnem delu z mladimi.
Projekt bo potekal časom primerno, s sodobnimi pristopi, z željo združiti prijetno s koristnim. Zato se je Mastercard povezal z vodilno slovensko srednješolsko digitalno platformo, imenovano Razturi na maturi. Gre za multimedijski ekosistem, ki je pod eno, virtualno streho združil kurikulum za slovenske srednje šole (trenutno je na voljo popoln zbir vse snovi za glavne tri predmete – slovenski in angleški jezik ter matematiko) v obliki video predavanj, razdeljenih po letnikih in tematikah, vse pa nadgrajeno s testi, zapiski, vajami, webinarji, maturitetnimi polami in možnostjo »on-line« inštrukcij.
Mastercard je vsem dijakom tretjih in četrtih letnikov iz NK Maribor, RK Celje PL in NK Bravo v teh dneh podaril brezplačen dostop do platforme Razturi na maturi do konca šolskega leta, hkrati pa bo v naslednjih tednih in mesecih za srednješolce in starše iz treh klubov, ki jih sponzorira, organiziral serijo štirih webinarjev.
Prvi, januarski webinar, bo namenjen celostni predstavitvi vseh možnosti, ki jih ponuja platforma Razturi na maturi, februarja, marca in aprila pa se bodo mladi s strokovnjaki in sedanjimi ter bivšimi vrhunskimi športniki na spletnih druženjih lahko pogovarjali o treh izjemno zanimivih in za življenje odraščajočega športnika in osebnosti pomembnih temah:
- FEBRUAR 2021 Pomen financ in znanja, povezanega z njimi.
- MAREC 2021 Načini komunikacije in javnega nastopanja v sodobnem svetu.
- APRIL 2021 Zdrava prehrana ter skrb za zdravje.
Pri eksperimentalnem projektu, ki bo na domiseln način povezal mlade iz treh različnih klubov, športnike in strokovnjake, šport in izobraževanje, si tvorci želijo, da bi sčasoma le-ta prerasel v nekaj več. Mastercard namreč razmišlja o tem, da bi mladim športnikom, ki jih sponzorira, v naslednjih letih omogočil še več vsebin, načinov, poti za razvoj in osebnostno rast. S tem bi srednješolcem in njihovim staršem omogočil še boljše izhodišče za uspešno prihodnost. Bodisi na športnih terenih, bodisi v kakršnikoli drugačni življenjski poti.
Izobrazba – formalna in neformalna – je pač, tako kot Mastercard. Neprecenljiva.
"S trojico slovenskih športnih subjektov, gre za NK Maribor, RK Celje PL in NK Bravo, smo se že doslej odlično sodelovanje zdaj odločili nadgraditi z akcijo, katere namen bo dijakom iz vrst njihovih mlajših kategorij omogočiti pridobivanje znanja na sodoben, prav zanje pripravljen način. Povezali smo se namreč s slovensko digitalno izobraževalno platformo Razturi na maturi, ki s strokovnim, a hkrati atraktivnim podajanjem srednješolskega kurikuluma mladim omogoča lažje in bolj samostojno spopadanje z vsemi učnimi izzivi," je o začetku kompleksne aktivacije sponzorstva povedal Aleš Petejan, vodja marketinga v podjetju Mastercard, nato pa dodal še: "Vsem dijakom zadnjih dveh letnikov, ki so člani nogometnih šol NK Maribor in NK Bravo ter rokometne akademije RK Celje PL, bo Mastercard omogočil brezplačno uporabo platforme Razturi na maturi, dodatno pa bo za vse srednješolce 'naših' treh klubov ter njihove starše v februarju, marcu in aprilu organiziral tri webinarje, na katerih bo govora o področjih, pomembnih za celostni razvoj odraščajočega športnika. Prepričan sem, da bodo rezultati tega športno-izobraževalnega projekta dobri in da ga bomo v naslednjih letih lahko še izpopolnjevali in dograjevali."
O tem, kako je nastal digitalni srednješolski ekosistem, in o njegovem pogledu na začetek zanimivega sodelovanja, je misli strnil tudi Luka Vončina, vodja razvoja in poslovanja pri platformi Razturi na maturi: "V zadnjih dveh letih smo z ekipo profesoric, programerjev in ekonomistov vzpostavili najbolj napredno orodje za slovenske dijake, ki ponuja video razlage teorije, interaktivne vaje z video razlagami rešitev, webinarje in zapiske tako za gimnazije kot srednje šole. Platformo ves čas nadgrajujemo, tako vsebinsko in tehnološko. Za nameček smo razvili tudi sistem 'on-line' realnih inštrukcij ter posebnega programa priprav na maturo. Navdušeno jo uporablja že več tisoč dijakov. Veseli smo, da smo vzpostavili partnerstvo s podjetjem Mastercard, ki je v naši platformi prepoznalo vrednost in želi širiti pomembnost izobrazbe med mladimi. Tu se je pojavila tudi čudovita priložnost za športnike, ki imajo svoje dneve še bolj zasedene s treningi in tekmami in jim bo pametno orodje za učenje prišlo še kako prav. Prav to sta tudi dve moji največji strasti, ki jih sedaj lahko smiselno povezujem – izobraževanje in šport ter pomembnost obojega. Le-to bodo dobro spoznali tudi mladi športniki iz klubov NK Bravo, NK Maribor in RK Celje, ki jih podjetje Mastercard že dolgo podpira, jaz pa že komaj čakam njihove, sem prepričan, dobre odzive!"
"Za nami sta bogata preteklost in uspešna sedanjost, toda ne pozabljamo na prihodnost. Da so otroci naše največje bogastvo, se zelo dobro zavedamo tudi pri NK Maribor in nogometna šola je nadvse pomemben del celotnega mozaika. Eno od temeljnih načel je, da le strokovno delo in prava organizacija lahko zagotavljata ustrezno zanimanje za nogomet med najmlajšimi," je uvodoma strategijo v zgodovini najbolj uspešnega slovenskega nogometnega kluba izpostavil Sebastijan Harc, direktor Nogometne šole NK Maribor, nato pa dodal še nekaj več o prihajajočem projektu: "V klubu vselej skušamo najti načine, s katerimi delovanje naše nogometne šole ne bi bilo usmerjeno le v razvoj vrhunskih športnikov, ampak še bolj k skrbi za gradnjo celostne osebnostne strukture vsakega pri nas vadečega otroka in mladostnika. Z veseljem smo sprejeli pobudo podjetja Mastercard k vzpostavitvi izjemno domiselnega načina aktivacije njihovega sponzorstva. S tem, da bodo naši mladi nogometaši, vključeni v zadnja dva letnika srednješolskega izobraževanja, lahko brezplačno dostopali do platforme Razturi na maturi, je izjemna dodana vrednost, spodbujamo pa tudi udeležbo k seriji izobraževalnih seminarjev, ki se bodo za razvoj odraščajočih športnikov sila pomembnih tem lotevali iz prakse, ne samo po teoretični plati. Gre za še en, pomemben kamenček v vijoličastem mozaiku raznovrstnih aktivnosti, ki jim ob počastitvi 60-letnice kluba dajemo še večji pomen."
Kaj pa si o projektu, ki bo povezal različne klube, mlade, športnike, šport in izobraževanje, meni Rok Plankelj, direktor RK Celje Pivovarna Laško: "Eden od temeljnih gradnikov RK Celje Pivovarna Laško je vselej bil in bo vrhunsko delo z mladimi. Dodatno potrditev naše usmeritve smo prejeli lani, ko nam je EHF podelila prestižni naziv najboljše evropske rokometne akademije. A to ni razlog za pretirano vznesenost. Prav nasprotno. Še bolj se bomo trudili za nadaljnji razvoj našega delovanja in pri tem se bomo odslej zagotovo lahko oprijeli tudi orodij, ki nam jih je v sklopu aktivacije sponzorstva našega kluba omogočilo podjetje Mastercard. Ena od teh je digitalna izobraževalna platforma Razturi na maturi, ki bo našim dijakom omogočila lažji pristop pri spopadanju z zahtevno srednješolsko snovjo ter usklajevanjem športnih in šolskih obveznosti. Veselimo se tudi nabiranja novih znanj prek niza webinarjev, kar smo našim otrokom sicer omogočali že sami. Tu bo vse izpeljano še širše in na štirih spletnih druženjih bodo naši mladi rokometaši lahko pridobili številna nova znanja, spoznali vrhunske športnike in strokovnjake ter navezali stik z vrstniki iz preostalih v projektu sodelujočih klubov."
"Delo z mladimi je že vse od ustanovitve osnovni fokus in cilj NK Bravo. To velja tako za mlade nogometaše, kot tudi za vse ostale profile, ki jih vsaka profesionalna športna organizacija potrebuje za svoje delovanje. Pobuda Mastercard, velikega partnerja NK Bravo in generalnega sponzorja naše mladinske ekipe, se v celoti ujema z našimi usmeritvami in še dodatno nadgrajuje filozofijo kluba," je o novem sodelovanju povedal Matjaž Polanič, poslovni direktor NK Bravo, nato pa naštel še konkretnih prednosti, ki jih bodo deležni v programu udeleženi srednješolci: "Dijakom, članom naše nogometne šole, bomo prek digitalne izobraževalne platforme Razturi na maturi lahko zagotovili dodaten vir informacij, urejenih na sodoben in zanje prirejen način. Prepričan sem, da bo to orodje, ki jim bo olajšalo z mnogimi obveznostmi zapolnjen vsakdan. Hkrati pa bomo s podjetjem Mastercard lahko mladim ter njihovim staršem prek serije webinarjev ponudili tudi pridobivanje praktičnega oziroma neformalnega dela izobrazbe. Ker bodo na virtualnih druženjih gostje številni nekdanji in sedanji športniki ter vrhunski strokovnjaki, sem prepričan, da bo šlo za neprecenljivo izkušnjo na njihovi razvojni poti."