stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

hezonja Ekipa24.si

Sramoten izpad! Hrvaški reprezentant in član ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

parfumi Ekipa24.si

Kamera ujela znanega in uglednega slovenskega ...

oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
0 25.11.2020 11:23:10

Kaj so razkrili znani Slovenci ob skodelici kave Loka Special? To so njihove zgodbe o predsodkih ...

Življenje nas včasih popolnoma preseneti z novi priložnostmi in izkušnjami, ki lahko v hipu spremenijo naše življenje.

A mnogi se tega bojijo, saj prisegajo na udobje ustaljenih navad in tradicije, hkrati pa se marsikdo sprašuje, kaj bodo o njih rekli drugi, kar je potrdila tudi nedavna raziskava Inštituta Mediana za blagovno znamko Loka Special*, ki razkriva vse o predsodkih, navadah ali zadržkih slovenskih potrošnikov pri sprejemanju novega, drugačnega in boljšega. Tudi številni znani Slovenci so pogosto tarče predsodkov, ki so jih tokrat svojim oboževalcem razkrili ob skodelici kave Loka Special, ob tem pa priznali, da so tudi oni kdaj sodili le po videzu in prvem vtisu. Vas zanima, kaj so nam zaupali?

Priljubljena glasbenica Tanja Žagar, danes energična, drzna in izjemno uspešna rdečelaska, priznava, da ni bilo vedno vse tako rožnato. Ob začetku samostojne glasbene poti po dolgoletnem uspešnem delovanju v najstniški skupini Foxy Teens so jo številni prepričevali, naj ne tvega, saj ji ne bo uspelo kot solistki. Kot je pokazala raziskava, se več kot dve tretjini Slovencev bojita tveganja, a Tanja takrat na srečo ni bila ena izmed njih, potrditev njene takrat prave odločitve pa so tudi številne nagrade, saj je med drugim prejela dva viktorja za glasbenega izvajalca in osvojila številne glasbene festivale.

So slovenski glasbeniki res zvezdniški, hladni in nedostopni? Te govorice sta slišala tudi mlada glasbenika Zala Kralj in Gašper Šantl, poznana kot glasbeni duo Zala & Gašper, a danes priznavata, da so jima številni dokazali nasprotno in ju toplo sprejeli na glasbeno sceno, veliko podpore pa sta imeli tudi ob njunem nastopu na velikem evrovizijskem odru leta 2019. S svojim umirjenim, a hkrati drznim nastopom sta premaknila meje, česar se ne boji storiti niti mojster borilnih veščin Denis Porčič Chorchyp, ki je kljub prepričanju, da ples in balet nista za moškega, kot je on, oba preizkusil in zablestel v priljubljenem plesnem šovu. Vsi trije se strinjajo, da je pomembno ostati zvest samemu sebi, temu pa je v raziskavi prikimala tudi dobra polovica Slovencev.


"Kdaj si boš pa našel resno službo?" je vprašanje, ki ga pogosto slišijo mladi vplivneži in medijski ustvarjalci Nika Erčulj, Maja Pinterič in Žiga Kukovič, a s svojim uspehom na različnih družbenih omrežjih dokazujejo, da ni treba vedno upoštevati le navad in tradicij, s katerimi smo odraščali. To sicer menijo skoraj tri četrtine Slovencev, vendar je za uspeh včasih treba preizkusiti nekaj novega in si drzniti biti drugačen od ostalih, hkrati pa ne obstojati zgolj po videzu in dati priložnost novostim, ki jih prinaša življenje.

Vsem ljubiteljem dobre kave sporočajo, naj predsodke potisnejo na stran in preizkusijo skrbno izbrano mešanico kave Loka Special, ki je Slovence navdušila na nedavnem slepem testu turških kav (Vir: Mediana, 2020, Posamezni slepi test na potrošnikih kave. Več na: www.lokakava.si) in pridobila naziv “okus številka 1 po izboru slovenskih potrošnikov kave”, kljub temu, da morda ni njihova prva ali najbolj pogosta izbira. Z naravnimi notami čokolade so tradicionalni Loka kavi dodali le ščepec novosti, ki znanim okusom doda nekaj zapeljivega.

Saj veste, dobre kave ne prepoznaš le po videzu! In marsikaj ni tako, kot sodimo na prvi pogled. Zato se otresimo predsodkov in dajmo priložnost novim stvarem!

* Raziskavo je za blagovno znamko kave Loka Special izvedel Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana, oktobra 2020, na vzorcu 505 prebivalcev Slovenije v starosti 18‒75 let, po raziskovalni metodi računalniško podprtega spletnega anketiranja. Vzorec je reprezentativen za Slovenijo po spolu, starosti in regiji.

Galerija
Značke: kava, loka

Članki iz rubrike