Mile Ćulibrk Svet24.si

Umrl izbrisani kralj pleskavic, velik prijatelj ...

Taylor Swift Svet24.si

Nov album Taylor Swift – 31 pesmi, vsaka s ...

Vežnaver Necenzurirano

Afera sodna stavba: ko je država plačala ...

ljudmila novak pl Reporter.si

Ljudmila Novak: »Če nekdo stokrat pove, da sem ...

luka doncic 24 pm Ekipa24.si

Luka Dončić objavil posebno fotografijo ...

Simon Vadnjal Revija Stop

Znani obrazi so zelo okoljsko ozaveščeni

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
0 08.06.2020 13:42:16

Povabilo k sodelovanju pri vzpodbujanju prebivalcev naše dežele k odkrivanju Slovenije

Tako k odkrivanju Slovenije na Slovenski turistični organizaciji skupaj s partnerji, podjetji in destinacijami, vabijo v času, ko potovanja, kot smo jih poznali pred krizo, še niso možna. V promocijskem filmu, ki so ga na Slovenski turistični organizaciji pripravili s Cirilom Jazbecem, prebivalce naše dežele že danes vzpodbujajo, da sanjajo o Sloveniji kot deželi neokrnjene narave in edinstvenih doživetjih; deželi, ki jo bodo lahko ponovno že kmalu odkrivali tudi na potovanjih.

V slovenskem turizmu so se ob nastopu krize pridružili pozivu globalnega turizma in prebivalce Slovenije vabili #ostanidoma, da bi lahko potovali že jutri (#TravelTomorrow). V tednih, ki smo jih preživljali doma, je kriza v nas vzpodbudila zavedanje, kako zelo dragoceno in edinstveno je, kar imamo v Sloveniji: naravne lepote, raznoliko pokrajino, pristno prijazne ljudi, lokalno pridelano hrano… Spoznali smo, da slovensko pomeni kakovostno in dostopno, pomeni pa tudi ohranjanje delovnih mest in s tem življenjskega standarda.

Kriza je turizem ustavila, ni pa ustavila naše želje po doživetjih. Omejitve se postopoma odpravljajo in že kmalu bodo ponovno vzpostavljene možnosti odkrivanja naše dežele. To bo čas, ko bomo spoznali, da Slovenija »skriva« še nešteto raziskovanja vrednih doživetij. Želeli jih bomo odkriti.

Na Slovenski turistični organizaciji so v sodelovanju s ključnimi deležniki slovenskega turizma in drugimi partnerji pripravili kampanjo, s katero bomo prebivalce Slovenije vzpodbujali k odkrivanju naše dežele. Povabilu, da v času, ko so potovanja v tujino omejena, oddih preživimo v Sloveniji, so se pridružile vse vidnejše institucije slovenskega turizma: Turistično gostinska zbornica Slovenije, Sekcija za gostinstvo in turizem pri Obrtni zbornici Slovenije, Turistična zveza Slovenije, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, Kongresni urad Slovenije, Združenje Slovenia Outdoor, Združenje turističnih kmetij Slovenije, Združenje turističnih vodnikov Slovenije, Združenje zgodovinskih mest Slovenije, Vodilne slovenske turistične destinacije, Planinska zveza Slovenije, ugledni kuharski mojstri in številni drugi akterji slovenskega turizma in drugih dejavnosti. Skupaj s partnerji akcije bomo prebivalcem podali namige za kraji in daljši oddih. Ponudili jim bodo ne samo turistične pakete, ampak pristna doživetja. S privlačnimi nagradami jih bodo vzpodbujali k aktivnemu sodelovanju. Spomnili jih bodo, da ima Slovenija številke kotičke, ki so jih zmeraj želeli obiskati, pa zato niso imeli časa ali priložnosti. Povabili jih bodo, da jih odkrijejo in svoja doživetja delijo tudi z drugimi.



Zavedajo se, kako pomembno vlogo so mediji odigrali pri vzpodbujanju prebivalcev naše dežele z nagovorom #ostanidoma. Pomemben je vaš doprinos k tem, da so Slovenci upoštevali navodila in danes lahko rečemo, da smo v zajezitvi virusa in premagovanju zdravstvene krize ena najuspešnejših držav.

Prav tako pomemben je vaš prispevek tudi v času, ko se spopadamo s posledicami te krize, ki so globlje in intenzivnejše kot katerekoli prejšnje. Turizem kot pomembna gospodarska dejavnost s številnimi multiplikativnimi učinki, ki ima močen vpliv na razvoj družbenega in ekonomskega okolja in pomembno prispeva k BDP ter zaposluje velik del delovno aktivnega prebivalstva, lahko pomembno vpliva na ponovni zagon slovenskega gospodarstva. Zato oddih doma ne pomeni le zagotavljanje delovnih mest in ohranitev podjetij samo v turizmu, ampak tudi v povezanih panogah in ohranitev številnih delovnih mest.

Spoštovani, zdaj je čas za odkrivanje naše dežele, kar poglablja našo vez z njo ter zavedanje in ponos, v kako edinstveni deželi živimo. Vabijo vas, da se kot partner pridružite kampanji, ki so jo zasnovali v slovenskem turizmu. Vabijo vas, da skupaj prispevate k povabilu prebivalcem za oddih doma, čim prejšnjemu zagonu gospodarstva in temu, da bo slovenski turizem po krizi še bolj trajnosten, avtentičen, z edinstvenimi doživetji.

Značke: slovenija, sto

Članki iz rubrike