Gigant Nike, ki prek podznamke Jordan izdatno sponzorira tudi največjega slovenskega športnega zvezdnika Luko Dončića, je na najbolj neverjeten način posegla v proteste proti rasizmu politike in policije, ki potekajo po uboju temnopotega mladeniča Georga Floyda. Kot verjetno veste, je umrl po tem, ko je med aretacijo v Minnesoti na njegovem vratu devet minut klečal policist. To je sprožilo ogorčeno reakcijo celotne države, Nike pa je celo začasno ... spremenil slogan.
Gre za enega najbolj kultnih sloganov v zgodovini posla. 'Just do it' poznajo vsi, slogan s težkim prevodom v slovenščino ('Kar naredi to', 'Samo naredi to', 'Preprosto naredi to' so slabi približki) je zaslovel bolj kot katerikoli drug. 'Zdaj pa enkrat ne naredi tega' pa bi lahko prevedli slogan 'For once, Don't do it', ki ga je Nike v svet poslal s pozivom ljudem, naj ne mislijo, da jih ne zadeva, da se jim ne more zgoditi in da ne morejo biti del rešitve.
Oglas s prirerjenim sloganom je šokiral svet in zadel tako močno, da ga je na svojih družabnih omrežjih delil celo veliki tržni tekmec in sovražnik Adidas. Oglas si lahko ogledate spodaj. Če vam ga ne prikaže, pa na tej povezavi.