Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
24. 04. 2020 · 15:00
Deli članek:

Penina Untouched by Light prejela nagrado IdejaX Grand Prix

Projekt Radgonskih goric in agencije Bruketa&Žinić&Grey ni samo dizajn etikete za vino, ampak popolnoma novi proizvod – prvo peneče vino na svetu, ki je pridelano, prodano in okušano v popolni temi.

V četrtek, 16. aprila, so preko Facebook strani festivala Dani komunikacije bili razglašeni dobitniki letošnjih nagrad IdejaX, ki nagrajujejo kreativnost v tržnih komunikacijah.

O tekmovanju IdejaX
IdejaX je Hrvaško nacionalno tekmovanje v kreativnosti. Organizirano je pod okriljem Hrvaškega združenja za tržno komuniciranje (HURA) in nagrajuje najbolj originalne in enkratne ideje, ki premikajo meje.
Grand Prix v sklopu tekmovanja IdejaX predstavlja nagrado za izjemno delo v letni produkciji in za njo se potegujejo vsi projekti, nagrajeni z zlato medaljo IdejaX.


Glavno nagrado Grand Prix je osvojil projekt Untouched by Light, prvo peneče vino na svetu, ki je pridelano in bo prodano ter uživano v popolni temi. V sodelovanju z Radgonskimi goricami ga je pripravila agencija Bruketa&Žinić&Grey, z namenom doseči pozicioniranje na tujih trgih in z rezultatom v prednaročilih in medijskih objavah po celem svetu.

Kreirali so ga kot odgovor na dejstvo, da izpostavljenost svetlobi dokazano vpliva na zmanjšanje kakovosti vinskih arom. Poleg tega, da se grozdje za to penino trga ponoči, tudi s pomočjo očal za nočno gledanje, in da zori v temi naravnih jam/kleti Radgonskih goric, je polnjeno v črno steklenico in pakirano v črno vakuumirano vrečko, ki dodatno onemogoča kontakt s svetlobo in zrakom.

Agenciji Bruketa&Žinić&Grey in podjetju Radgonske gorice d.o.o. sta na tekmovanju IdejaX bila podeljena tudi naziva „agencija in oglaševalec leta“.

„Ideja in projekt sta bila in sta še vedno svojevrsten izziv, ki nam je povzročil nekaj skrbi, pa tudi obilo zabavnih in zanimivih trenutkov in zato je ta proizvod toliko bolj poseben in edinstven – na eni strani za nas, na drugi strani pa za svet, saj nosi v sebi unikatno zgodbo in hkrati znanstvena dejstva.“ je o novem izdelku povedal Borut Cvetkovič, direktor podjetja Radgonske gorice d.o.o.

“Svojo kreativnost kot agencija smo izkoristili, da skupaj z Radgonskimi goricami kreiramo originalen proizvod in ne samo rešitev za dizajn in oglaševanje, in uspeh projekta dokazuje, da v agencijah leži veliki potencijal za gospodarstvo“, je povedal Davor Bruketa, kreativni direktor in solastnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.