Kako Slovenci in zaljubljenci z vsega sveta najraje izkazujemo ljubezen in za kaj največ potrošimo, razkriva najnovejša vsakoletna mednarodna raziskava Mastercard Love Index, ki analizira potrošniške navade in trende med valentinovim z analizo transakcij s kreditnimi, debetnimi in predplačniškimi karticami iz celotnega sveta.
Potrošnja v imenu ljubezni po svetu narašča petkrat hitreje od svetovnega gospodarstva in se je za valentinovo povišala za 17 odstotkov od leta 2017, v Sloveniji pa za kar 39 odstotkov, je razkrila najnovejša analiza transakcij s plačilnimi karticami iz več kot 53 držav po vsem svetu. Romantiki po vsem svetu trošijo več kot kadarkoli prej, kar se odraža tudi v skupnem številu transakcij v dnevih pred valentinovim (od 11. do 14. februarja), ki je v zadnjih treh letih globalno naraslo za 31 odstotkov in v Sloveniji za 42 odstotkov.
Povzetek nakupovalnih navad v Sloveniji med valentinovim v obdobju med 2017 in 2019:
- Sentimentalni nakupi v obdobju valentinovega so od leta 2017 narasli za 39 %, skupno število transakcij pa za 42 %.
- Nakup čestitk za valentinovo je v letu 2019 v primerjavi z 2018 narasel za 29 % po tem, ko je leta 2018 v primerjavi z 2017 upadel za 25 %.
- Število transakcij za hotele je med letoma 2017 in 2019 naraslo za 38 %, čemur je sledila tudi skupna poraba, ki je zabeležila 40 % rast. Hoteli sicer predstavljajo 39% skupne porabe za valentinovo.
- Lani smo za rezervacije letov in potovanj (transport) zabeležili 9 % manj transakcij kot v preteklih treh letih.
- Število transakcij v restavracijah se je v zadnjih treh letih povečalo za 48 %, skupni porabljeni znesek pa za 54 %.
- V preteklih treh letih se je znesek, porabljen za nakup nakita, povišal za 76 %, čemur so sledile tudi cvetlice, ki so lani zabeležile 23 % rast.
- Število spletnih nakupov v obdobju valentinovega je v zadnjih treh letih naraslo za 21 %.
- Delež brezstičnih transakcij se je v primerjavi z letom 2017 povečal za kar 320 %.
- V letu 2019 je bila večina transakcij, povezanih z valentinovim, izvedenih 15. februarja, kar je tri dni kasneje kot leta 2018 (12. februar) in dva dni kasneje kot leta 2017 (13. februar, dan pred valentinovim).
oglasno sporočilo
Mastercard Love Index raziskava: Rast potrošnje v imenu ljubezni
Bliža se praznik zaljubljencev in s tem porast potrošnje v imenu ljubezni.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke