ženska Dobra karma

Hišna številka: povej mi svoj naslov in povem ...

TANJA PIRC na crnem 5 Svet24.si

»Ta šov bo zabavna anekdota za vnuke« Slavno ...

suncic_pl_01.11.14 Reporter.si

Maja Sunčič: Kdo bolj ogroža svobodo govora v ...

sola tabla uciteljica ucilnica ucenec pouk dobrepolje Svet24.si

Vzgojiteljem v vrtcih in učiteljem do 6. razreda ...

20200714-01015459 Necenzurirano

Prej lobirala v poslih z maskami, zdaj jih bo ...

netflix, dokumentarec, social-dilemma Odkrito.si

Sobe z odmevom - Zakaj so družabna omrežja ...

marijana b Njena.si

Ljubezen na vasi: Voditeljica rodila deklico

oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
0 12.02.2020 11:03:59

Mastercard Love Index raziskava: Rast potrošnje v imenu ljubezni

Bliža se praznik zaljubljencev in s tem porast potrošnje v imenu ljubezni.

Kako Slovenci in zaljubljenci z vsega sveta najraje izkazujemo ljubezen in za kaj največ potrošimo, razkriva najnovejša vsakoletna mednarodna raziskava Mastercard Love Index, ki analizira potrošniške navade in trende med valentinovim z analizo transakcij s kreditnimi, debetnimi in predplačniškimi karticami iz celotnega sveta.

Potrošnja v imenu ljubezni po svetu narašča petkrat hitreje od svetovnega gospodarstva in se je za valentinovo povišala za 17 odstotkov od leta 2017, v Sloveniji pa za kar 39 odstotkov, je razkrila najnovejša analiza transakcij s plačilnimi karticami iz več kot 53 držav po vsem svetu. Romantiki po vsem svetu trošijo več kot kadarkoli prej, kar se odraža tudi v skupnem številu transakcij v dnevih pred valentinovim (od 11. do 14. februarja), ki je v zadnjih treh letih globalno naraslo za 31 odstotkov in v Sloveniji za 42 odstotkov.

Povzetek nakupovalnih navad v Sloveniji med valentinovim v obdobju med 2017 in 2019:
- Sentimentalni nakupi v obdobju valentinovega so od leta 2017 narasli za 39 %, skupno število transakcij pa za 42 %.
- Nakup čestitk za valentinovo je v letu 2019 v primerjavi z 2018 narasel za 29 % po tem, ko je leta 2018 v primerjavi z 2017 upadel za 25 %.


- Število transakcij za hotele je med letoma 2017 in 2019 naraslo za 38 %, čemur je sledila tudi skupna poraba, ki je zabeležila 40 % rast. Hoteli sicer predstavljajo 39% skupne porabe za valentinovo.
- Lani smo za rezervacije letov in potovanj (transport) zabeležili 9 % manj transakcij kot v preteklih treh letih.
- Število transakcij v restavracijah se je v zadnjih treh letih povečalo za 48 %, skupni porabljeni znesek pa za 54 %.
- V preteklih treh letih se je znesek, porabljen za nakup nakita, povišal za 76 %, čemur so sledile tudi cvetlice, ki so lani zabeležile 23 % rast.
- Število spletnih nakupov v obdobju valentinovega je v zadnjih treh letih naraslo za 21 %.
- Delež brezstičnih transakcij se je v primerjavi z letom 2017 povečal za kar 320 %.
- V letu 2019 je bila večina transakcij, povezanih z valentinovim, izvedenih 15. februarja, kar je tri dni kasneje kot leta 2018 (12. februar) in dva dni kasneje kot leta 2017 (13. februar, dan pred valentinovim).

Članki iz rubrike