Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
Oglasno sporoćilo
Oglasno sporoćilo
29. 07. 2019 · 09:09
Deli članek:

Huawei nadaljuje vzpon na lestvici Fortune 500

Huawei nadaljuje s svojim že večletnim vzponom na znameniti lestvici najuspešnejših podjetij Fortune 500. Letos se je tako uvrstil na 61. mesto, kar v primerjavi z lanskim letom pomeni skok za 11 mest ter še bolj impresivnih 68 mest v primerjavi z letom poprej.

Na seznamu Fortune 500 so najuspešnejša podjetja razvrščena glede na njihove prihodke in dobiček, v primerjavi z drugimi podobnimi seznami, pa je tu poudarek tudi na velikosti podjetij. Razvrstitev na seznamu Fortune 500 je postala za podjetja pomemben referenčni podatek glede njihovih prednosti, velikosti in mednarodne konkurenčnosti. Prav tako pa velja za enega od parametrov svetovnega gospodarstva, ki presega meje ter narodnostne in kulturne razlike.

Huaweiev vzpon je več kot zaslužen, saj je podjetje na letni ravni zabeležilo 22-odstotno povečanje prihodkov in 27,5-odstotno povečanje dobička. Kljub temu pa Huaweiva uspešnost presega donosnost.

»Naš kontinuiran vzpon na lestvici Fortune 500 je še en pomemben pokazatelj uspešnosti našega podjetja v letu 2019,« je dejal Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer BG. »Naša predanost k zagotavljanju najnovejših tehnologij našim uporabnikom, s poudarkom na inovacijah, ki jih dosegamo z nenehnim vlaganjem v raziskave in razvoj, nas je popeljala do rekordnih uspehov.«

Letos se je Huawei uvrstil tudi na 47. mesto vodilne lestvice 100 najboljših svetovnih blagovnih znamk BrandZ. V veliki meri gre izjemno uvrstitev pripisati izjemnim izdelkom, kot so napredna kamera telefona Huawei P30, neprimerljive tehnološke inovacije v prepogljivem telefonu Huawei Mate X in zmogljivost težko pričakovanega telefona Huawei Mate 20 X (5G).

Uporabniki so vedno na prvem mestu

Huawei torej orje ledino na številnih področjih tehnološkega razvoja, vendar pa na prvo mesto vedno postavlja svoje uporabnike. Tako je nedavno naznanil tekmovanje Huawei InFocus 2019, s katerim želi odpreti vrata nadobudnim navdušencem nad fotografijo ter pokazati, da je na svetu še veliko neodkritih lepih kotičkov, ki jih odkrijemo, če se le malo ozremo okoli sebe.

Zahvaljujoč napredku pametnih telefonov visoka kakovost fotografij namreč ni več privilegij profesionalnih fotografov z visoko specializirano fotografsko opremo. Fotografiranje je mnogo bolj prilagodljivo in posameznik lahko po zaslugi pametnega telefona v vsakem trenutku postane fotograf. Tekmovanje InFocus je namenjeno vsem uporabnikom naprav Huawei, ki lahko svoja fotografska ali video dela oddajo prek spletne strani tekmovanja, zmagovalce pa čakajo zelo privlačne nagrade.

Huawei pa je pripravil tudi posebno ugodnost za nove kupce njihovih telefonov serije P30. Ponudil jim je celovit vzdrževalni program Huawei jamstvo, v katerem bo poskrbel za njihove naprave, če jih doleti kakšna nepredvidena nesreča. Ugodnosti bodo deležni vsi kupci telefonov serije P30, ki telefon kupijo med 10. in 31. julijem 2019 ter ga v tem času tudi registrirajo v aplikaciji HiCare. V času veljavnosti ugodnosti so uporabniki upravičeni do brezplačne enkratne garancijske menjave razbitega ali poškodovanega zaslona in/ali zadnje strani, do katerega pride zaradi nenamernega padca, udarca ali stiskanja med običajno uporabo.

O podjetju Huawei

Huaweijevi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. V obtoku je že več kot milijon pametnih ur Watch GT in več kot 20 milijonov telefonov serije Mate 20, lani so po celem svetu razposlali več kot 200 milijonov izdelkov, Huawei pa se je uvrstil na drugo mesto v Evropi po številu patentnih prijav. V Sloveniji je zgolj lani Huawei uporabnikom dobavil 155 tisoč pametnih telefonov, njegov tržni delež na slovenskem trgu pa je bil v povprečju nad 30 %.

Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweija in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku ... Globalna mreža Huawei temelji na 30 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.

Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si