Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
sta
sta
16. 03. 2019 · 12:05
Deli članek:

V Ljubljani odprli nogometno-zabavno središče (FOTO)

Martin Metelko

V ljubljanskem nakupovalnem središču BTC City so v četrtek odprli nogometno-zabavno središče, ki je v prvi vrsti namenjeno promociji nogometa med mladimi in ponuja možnost sprehoda skozi zgodovino slovenskega nogometa.

Idejni vodja Nogometne hiše zabave in njen direktor Vedran Smiljanić je na odprtju poudaril pomen dolgoročne vizije središča, ki temelji na izkoriščanju potenciala prepoznavnosti nogometa za povezovanje otrok s športom in zdravim slogom življenja ter promocijo nogometa kot eno od njegovih oblik.

Sodobno središče trenutno obsega okoli 1300 kvadratnih metrov površin in bo tako predvsem namenjeno zabavnim vsebinam za mlajše generacije, kamor sodijo tudi rojstnodneve aktivnosti, na katerih se bo prepletala izkušnja prek nogometnih igral, izkušnje nogometa s pomočjo virtualne realnosti, otroških poligonov in animacije.

Velik poudarek bo tudi na poslovnemu potencialu nogometa. Med partnerji projekta sta tako podjetje BTC City kot tudi Nogometna zveza Slovenija (NZS), s poudarkom na poslovno plat nogometa pa bodo v sklopu kompleksa predvidoma aprila odprli kongresni center s 500 sedeži in približno 800 kvadratnimi metri površin, je pojasnil Smiljanić.

Ena od pomembnejših pridobitev za nogometno javnost in NZS, ki bo prihodnje leto obeležila 100. obletnico delovanja, v sklopu novega središča je arena slovenskega nogometa, ki z različnimi vsebinami in predmeti obiskovalce pelje skozi zgodovino razvoja tega športa v Sloveniji.

Med drugim je tako v t. i. hramu slavnih svoje mesto dobilo šest ambasadorjev slovenskega nogometa: Brane Oblak, Marko Elsner, Srečko Katanec, Zlatko Zahovič, Damir Skomina in Aleksander Čeferin. Vsak je predstavljen s hologramsko sliko in enim predmetom iz njihovega življenja.

Kot je še dodal Smiljanić, se Nogometna hiša zabave ponaša z uporabo različnih sodobnih tehnologij za privabljanje mladih ljudi k nogometnim vsebinam, ciljna publika središča pa so predvsem družine.