slavko ivančič 1 Odkrito.si

Znan Primorec žaluje

miša molk3 Svet24.si

Miša Molk brez dlake na jeziku o Zali in Gašperju

zemlja Petisvet.si

Astrološka napoved Berna Jurečiča od 20. do 27....

zala kralj, gašper šantl, evrovizija 2019, pesem evrovizije 2019 Svet24.si

Odzivi na slovenski nastop: Pomežikni trikrat, ...

horoskop_astrologija_zodiak Svet24.si

Horoskop za nedeljo, 19. maja

madonna Njena.si

Madonna v središču škandala na Evroviziji

Zvezdeplesejo2019_0323 Njena.si

Tanja Žagar: Naučila se je živeti z negativnimi...

ou
ou
0 07.12.2018 14:12:58

Petarde? NE, HVALA!

Naša zabava ne sme biti razlog, da povzročamo bolečino.

Kljub znanim škodljivim posledicam za živali, ljudi in okoljevarstvenim opozorilom, se v decembrskem času še vedno srečujemo z uporabo petard in ostalih pirotehničnih sredstev. Zato je TAM-TAM v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pripravil celostno akcijo »Petarde? Ne, hvala!«.

Tine Lugarič, kreativni direktor agencije Luna \TBWA, ki je zasnovala komunikacijsko podporo projekta, akcijo opisuje: "Na Luni nam vsak dan družbo delajo psički. Tako kot oni in druge živali tudi mi ne maramo petard. Zato smo s Tam-Tam ekipo zasnovali celostno akcijo, ki izpostavlja posledice metanja petard in raket za živali ter upamo, da bo letos čim več ljudi reklo "Petarde? Ne, Hvala!" Akcija ob aktivnostih na šolah, plakatih, tiskanih, radijskih in kino oglasih vključuje tudi posebno aktivacijo na družbenih omrežjih, ki bo za vpletene in gledalce veliko presenečenje."

PETARDE NE HVALA_2

»Zakaj povzročaš bolečino?« je le eno izmed vprašanj, ki vas bodo od 7. decembra pa vse do začetka januarja 2019 širom Slovenije, nagovarjala z mestnih plakatov in drugih medijev. Po lanskoletnih stripovskih junakih, so letos v glavnih vlogah tri živali, ki so po eni strani lahko človekov najboljši prijatelj, po drugi pa v prazničnem času ravno zaradi človekove zabave tudi najbolj trpijo. Sporočila se obračajo neposredno na posameznika in izpostavljajo posledice, ki jih za živali lahko ima pokanje petard in raket.


Plakatna akcija na prostem bo podprta tudi z aktivnostmi na šolah, tiskanimi, radijskimi in kino oglasi ter s posebno akcijo na družbenih omrežjih, kjer bosta sodelujoča vlogerja, priljubljena med mladimi, izvedla aktivacijo presenečenja, ki bo sporočilo kampanje zelo jasno dostavila vsem gledalcem, še posebej pa tistim, ki bodo v aktivacijo osebno vpleteni.

Akciji se lahko pridružite tudi vi in z deljenjem sorodnih vsebin na Facebooku, Twitterju ali Instagramu pripomorete k širjenju problematike. In k lepšim praznikom za vse!

Akcijo podpirajo A1, NLB in Coca-cola, Opel in Petrol.

Značke: petarde, novo-leto

Članki iz rubrike