"Ganjen sem, ko se spomnim naših začetkov, ko smo iz manjšega kraja vstopili na ljubljansko tržišče, kjer je bila konkurenca že dobro razvita. Skozi leta truda in vztrajnosti, smo osvojili recept, kako lahko na trgu ne le zasedemo svoj prostor, ampak ga tudi vztrajno širimo," je ob praznovanju 20-letnice delovanja Avtohiše Malgaj povedal direktor Andrej Malgaj in nadaljeval, da so se od vsega začetka zavedali, da je ključna skrb za stranke, njihovo zadovoljstvo, za kar je najbolj pomembna kakovost storitve. "Vse to je povezano z vlaganjem v posel, izobraževanjem zaposlenih, z razvojem infrastrukture, jasno vizijo in usmerjenostjo v dolgoročni uspeh. Temu receptu ostajamo zvesti še danes, naš cilj pa je, da postanemo najpomembnejši partner na tem področju," je še dodal Malgaj.
Njihovo okroglo obletnico je pozdravil tudi generalni direktor Renault Nissan Adriatic Jean Pierre Mesić, ki meni, da je zgodba Avtohiše Malgaj lep primer tega, kam te lahko pripeljejo strokovnost, vizija in predvsem skrb za zadovoljstvo stranke. "Tudi za nas je pomembno, da imamo tako dobre, stabilne in dolgoročne poslovne partnerje v Sloveniji. V 20 letih se je veliko spremenilo in v prihodnje bo podobno. V roku štirih let bomo imeli 8 električnih avtov, 12 hibridov in naša vizija je, da smo tisti, ki spreminjamo stvari na bolje in vodimo po inovacijah. Zahvalil bi se celotni družini Malgaj, saj gre pri njih za pravo družinsko zgodbo o uspehu. Pomembno nam je, da so med našimi partnerji močno povezane družine, s katerimi gradimo dolgoročen posel," je povedal Mesić.
Ko je Avtohiša Malgaj pred 29. leti podpisala pogodbo o zastopanju blagovne znamke Renault, so bili med manjšimi, danes se uvrščajo med tri največje trgovce v Sloveniji. V 20 letih delovanja so se razvili v pomembnega partnerja skupine Renault Nissan Adriatic, kar se nedvomno odraža v dobri prepoznavnosti podjetja na celotnem področju Slovenije.
"Po ogledu starih fotografij, ki so pripovedovale razvoj družinske tradicije Malgaj, mi je postalo jasno, da je bilo Andreju Malgaju podjetništvo položeno v zibelko. Včasih so prodajali kočije, danes avtomobile. Razlike v resnici ni. Tako nekoč kot tudi danes, jih je namreč odlikovalo to, da nudijo najbolj kakovosten servis. Vsi trgovci prodajajo avtomobile iz iste tovarne, razlikujejo se le po tem, kako to počnejo. Pomembno je, da svoje delo opravljaš z nasmehom na obrazu in ljudi sprejemaš dobre volje. To lahko počneš le takrat, ko svoje delo opravljaš s srcem," je povedal župan mestne občine Ljubljana Zoran Janković.
Avtohiša Malgaj letos beleži 20-letnico delovanja v Ljubljani, ki je ena od pomembnejših obletnic v 125-letni obrtno podjetniški tradiciji družine Malgaj. Danes zastopajo šest blagovnih znamk, opravijo 36.000 servisnih storitev in prodajo več kot 3.200 vozil letno. Z izobraženostjo kadra, vlaganjem v izpopolnitev tehnične opremljenosti in visoko ravnjo kakovosti storitev zagotavljajo nenehno uresničevanje vedno zahtevnejših želja svojih kupcev in s tem rast skupine Malgaj. "Številke govorijo zase in morda je prihodnost polna izzivov, a v Avtohiši Malgaj imamo odgovor: Kompromis je v ceni, v kakovosti nikoli. Obljubim, da se bomo še naprej trudili, da ostanemo vaša najljubša avtohiša, avtohiša s tradicijo," je za konec še dodal direktor Avtohiše Malgaj Andrej Malgaj.
Dogodek je povezoval raper Rok Terkaj – Trkaj in na koncu obiskovalce presenetil z improvizacijo. Zbrane je z nastopom zabavala še Nuša Derenda, ki prav tako beleži 20-letnico glasbenega delovanja. Prvič pa sta Nuša in Rok nastopila tudi skupaj in združila moči v nenačrtovani improvizaciji.
Obiskovalci so uživali še v razstavi starodobnikov, najstarejša med njimi sta bila stara 60 in 42 let; vožnji s športnim modelom novega Renault Clio RS in v simulatorju vožnje.
Avtohiša Malgaj je od svoje ustanovitve leta 1989, ko ji je s podpisom pogodbe o zastopanju blagovne znamke Renault izkazal svoje zaupanje Renault, doživela uspešen razvoj, ki se odraža v dobri prepoznavnosti podjetja na celotnem območju Slovenije. Uspešno sodelovanje z Renaultom je botrovalo podpisu pogodb tudi za zastopanje znamk Nissan in Dacia. V skupini Malgaj je danes 90 zaposlenih. Prožnost svojega delovanja ohranjajo z aktivnostjo in doslednim uresničevanjem svojih ciljev. Skrbijo za poslovno odličnost in družbeno odgovornost, saj želijo utrditi prepoznavnost svoje družbe v slovenskem prostoru ter ostati eno izmed vodilnih podjetij na avtomobilskem trgu.