NIVEA MEN in nogomet sta že vrsto let popolna partnerja: poleg uspešnega partnerstva z nemškim selektorjem Joachimom "Jogijem" Löwom je NIVEA MEN tudi uradni sponzor nekaterih najuspešnejših evropskih klubov: Reala Madrid, AC Milana, Liverpoola FC in Paris Saint-Germaina. Linija NIVEA MEN DEEP, nova linija iz družine NIVEA MEN, je letos tudi spremljevalka pobude #BistvoJeVPripravi.
Real do zgodovinskega trojčka, Liverpoolu ni uspel sijajen povratek na evropski oder
Uspešno partnerstvo z Realom Madridom, ki je v soboto še tretjič zapored osvojil ligo prvakov, se je začelo leta 2013 in je postalo globalno leta 2017, medtem ko sta se Liverpool FC in NIVEA MEN dogovorila za sodelovanje leta 2015. "NIVEA MEN prikazuje moške, ki stojijo za igralci, in skupine v ozadju ekipe," pravi Guillaume de Vitton. "Igralci in navijači imajo enako potrebo po tem, da se čutijo dobro pripravljeni za soočenje z dnevnimi izzivi. To ustvarja tesno čustveno vez."
Nova linija NIVEA MEN DEEP: v popolnem sozvočju z življenjskim slogom mladega moškega
Znamka NIVEA MEN je nedavno uresničila največjo pobudo v zgodovini blagovne znamke, ki sega prek vseh kategorij izdelkov: predstavila je NIVEA MEN DEEP, celovito linijo za moderne mlade moške. Razvita je bila z namenom, da moškim pomaga, da se počutijo dobro in sveže ves dan.
Ponuja izdelke za britje in nego, s katerimi se moški počuti pripravljenega na vse izzive, ki mu jih prinaša življenje – nogometno tekmo, pomemben sestanek, pravočasen prihod na avtobusno postajo ali pripravo na težko pričakovani zmenek. Linija z aktivnim ogljem globinsko očisti kožo; odlikuje se s skrivnostnim lesnim vonjem, ki vsebuje citrusne, aromatične in tople note, in zagotavlja občutek popolne negovanosti. Inovativni črni dizajn je v popolnem sozvočju z življenjskim slogom mladega moškega – možat in moden, sinonim moči in učinkovitosti.