kitara Svet24.si

Umrl utemeljitelj slovenske kitaristike Tomaž ...

Kourtney Kardashian Svet24.si

Kourtney Kardashian ponosna na telo, ki ji je dalo...

gašper bedenčič Necenzurirano

Tonin in Žakelj na policijo prinesla tudi ...

milan kucan sr Reporter.si

Razvnete strasti v SD: Milana Kučana razkuril ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

poroka rudi marjetka Njena.si

Marjetko in Rudija razdvojili, a sta našla pot ...

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

ou
ou
0 17.04.2018 11:45:39

Addiko Bank zabeležila slabih 19 milijonov dobička iz poslovanja

Dosledno uresničevanje poslovne strategije, ki temelji na osredotočenosti na ključne potrebe strank, je banki zagotovilo dobiček iz poslovanja v višini 18,9 milijona evrov – največji porast banka beleži na področju potrošniškega kreditiranja, kjer je z enostavnimi in hitrimi rešitvami banka okrepila položaj na slovenskem trgu.

Z uvedbo nove blagovne znamke Addiko julija 2016 je banka na slovenskem finančnem trgu predstavila enostavne in hitre bančne storitve, ki zadovoljujejo bistvene potrebe strank, ter so dosegljive praktično kadarkoli in kjerkoli. Temeljito preobrazbo in prenovo bančnih storitev je v lanskem letu dodatno nadgradila z inovativnim konceptom Addiko Express poslovalnic, ki strankam, poleg klasičnega bančništva, ponujajo povsem novo, sodobno, digitalno izkušnjo. Vse navedeno se je, skupaj z internimi prizadevanji v smeri optimizacije stroškov poslovanja in procesov na vseh ravneh banke ter uvedbo ciljnega operativnega modela poslovanja, odrazilo v uspešno zaključenem poslovnem letu in posledično v dobičku, ki je presegel pričakovanja ter potrjuje pravilnost poslovne usmeritve v smeri zagotavljanja neposrednega, t.i. »straightforward« bančništva.

Banka je v lanskem letu z jasnim in enostavnim komuniciranjem poleg strank prepričala tudi strokovno javnost in prejela nagrado za Marketinško odličnost v segmentu B2C, za odličnost svojih storitev in odnos do strank pa kot prva banka v Sloveniji tudi certifikat ICERTIAS – Prijazni strankam, ki dodatno potrjuje, da so vsi napori v smeri izboljšanja uporabniške izkušnje strank v pravi smeri.



Banka z osredotočanjem na stranke in njihove potrebe ter z uvajanjem inovativnih digitalnih rešitev na slovenskem trgu gradi prepoznavno blagovno znamko, ki ji iz dneva v dan zaupa vedno več strank, ki so s svojimi priporočili njen najboljši marketinški kanal. 

Letno poročilo banke je objavljeno na spletni strani – https://www.addiko.si/o-nas/medijsko-sredisce-in-publikacije/porocila/letna-porocila/

Značke: addiko-bank, banka, addiko

Članki iz rubrike