Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
11. 02. 2016 · 10:34
09. 08. 2017 · 09:59
Deli članek:

Frutabela Lab nominirana za nagrado "Najboljše v Evropi"

Sponzorski projekt Fructala Frutabela Lab je, kot edini iz Slovenije, uvrščen med nominirance za prestižno evropsko nagrado za najboljši sponzorski projekt.

Že deveto leto zapored bo Evropsko združenje za sponzorstvo (ESA – European Sponsorship Association) podelilo nagrade za najboljše sponzorske projekte. Med nominirance v kategoriji "Best of Europe oz. Najboljše v Evropi" se je letos uvrstila tudi Frutabela Lab, ki je že lani prejela SPORTO nagrado za najboljše sponzorstvo v športu. Projekt Frutabela Lab se bo tako kot edini predstavnik iz Slovenije potegoval za nagrado med najboljšimi sponzorskimi projekti iz 10-ih evropskih držav, vključujoč: Belgijo, Finsko, Nemčijo, Irsko, Švedsko, Hrvaško, Srbijo, Švico in Nizozemsko, odelitev pa bo potekala jutri, 11.2.2016, v Londonu.

Neodvisni, mednarodni žirantje bodo na podlagi kriterijev kot so: načrtovanje sponzorstva, izvedba in ocena rezultatov projekta, med nominiranci izbrali zmagovalca kategorije "Najboljši v Evropi".

Omenjena nagrada je ena izmed glavnih nagrad na letni ESA Excellence Award prireditvi. Tekmovanja se udeležujejo prijavitelji iz celotne Evrope, projekti pa so tako nacionalni kot mednarodni. Seznam finalistov si lahko ogledate: http://sponsorship.org/awards/best-ofeurope-award/. Letošnje tekmovanje zajema tudi največ kategorij dosedaj – več informacij o kategorijah in nominirancih, znotraj posamezne kategorije, najdete na: http://sponsorship.org/awards/2015-shortlist/

Goran Medić, direktor Fructala, je ob nominaciji dejal: "Veseli smo nominacije za nagrado "Najboljše v Evropi" in povabila k sodelovanju s strani Evropskega združenja za sponzorstvo. Predvsem pa smo ponosni, da so naši dosežki prepoznani tudi na evropskem nivoju. Že sama nominacija na takem tekmovanju pomeni veliko priznanje za Fructal." 

Karen Earl, predsednica Evropskega združenja za sponzorstvo pa je poudarila: "Poslanstvo Evropskega združenja za sponzorstvo je nenehno izboljševanje in zviševanje standardov na področju sponzorstva v vseh industrijah, in sicer preko izobraževanja in kontinuiranega strokovnega razvoja. Nagrado "Najboljše v Evropi" vidimo kot nekaj, kar združuje vse naše nacionalne partnerje, ki stremijo k uveljavljanju najboljših praks in odličnosti v sponzorstvu na svojih trgih." 

O Frutabela Lab-u
Družba Fructal je s svojo blagovno znamko Frutabela pred dvemi leti vstopila v sponzorska sodelovanja, ki zajemajo tek in kolesarstvo. Povezovalna točka vseh aktivnosti pa je Frutabela Lab - virtualni in fizični prostor inovacij, kreativnosti in zabave, ki blagovno znamko Frutabela povezuje s svetom športa. Je tudi prostor, kjer ima lahko vsak vpogled v svet Frutabele. V prvem delu sodelovanja je bila glavna aktivnost vezana na sodelovanje s Kolesarsko zvezo Slovenije (KZS) in iskanje skupnih sinergij pri ustvarjanju dodane vrednosti in za ljubitelje kolesarstva. V tem sklopu je nastala nova rezina "razvita v sodelovanju s kolesarsko reprezentanco Slovenije", druge aktivnosti pa so zajemale sodelovanje na dogodkih Maraton Franja in Dirka po Sloveniji, interno komunikacijo, sponzorstvo Pokala Slovenije za mlajše kolesarje, itd.

Za Frutabela Lab so v Fructalu že novembra lani prejeli nagrado Sporto. Sporto je nagrada, ki nagrajuje najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu v Sloveniji.

O nagradi Najboljše iz Evrope (Best of Europe Award)
Ta letna podelitev združuje zmagovalce nacionalnih nagrad s področja sponzorstva v tekmovanju, kjer žirantje izberejo najboljši projekt na področju sponzorstev v Evropi.

O ESA (European Sponsorship Association)
Namen Evropskega združenja za sponzorstvo je kontinuirano izobraževanje in zviševanje standardov pri sponzorskih in marketinških projektih. S svojim delovanjem želijo spodbuditi vključevanje potrošnikov preko učinkovitih in integriranih marketinških kampanij. Med njihove aktivnosti sodijo: priprava smernic, družbena odgovornost, izobraževanje in tečaji, informiranje, druženje in prepoznavanje najboljših sponzorskih projektov na evropskem nivoju. Združenje vključuje sponzorske projekte s številnih področij, kot so: šport, mediji, izobraževanje, kultura in umetnost ter okolje in družba. Člane združenja predstavljajo sponzorji, imetniki pravic, agencije, dobavitelji in poslovni svetovalci.