Znamka Jordan, ki je že več let tudi sponzor slovenskega najboljšega košarkarja Luke Dončića, se vrača s serijo turnirjev »The One«, prestižnim mednarodnim tekmovanjem, ki odpira vrata novi generaciji vrhunskih košarkarjev, da v igri ena-na-ena pokažejo svoj talent in se potegujejo za naslov najboljšega na svetu.
Druga izvedba turnirjev se je začela 24. maja s kvalifikacijami v Londonu, kjer so se dekleta in fantje pomerili v okviru dogodka Hoopsfix All Star Classic. Regionalne kvalifikacije bodo organizirane po vsem svetu, vse od Pekinga do Los Angelesa in vse od Manile do Londona. Finalni turnir bo avgusta v New Yorku in ga bodo prenašali v živo, gledalci pa bodo lahko spremljali spektakularne dvoboje najbolj talentiranih mladih športnikov.
Zmagovalca v moški in ženski konkurenci, stara med 15 in 18 let, bosta prejela naziv »The One« in se pridružila ekipi blagovne znamke Jordan kot uradna ambasadorja.
»Turnir »The One« mladim športnikom iz vseh koncev sveta omogoča, da pokažejo svoje spretnosti in se pomerijo na najvišji ravni. Ta dogodek oživlja tekmovalni duh in stremenje k popolnosti blagovne znamke Jordan. Že komaj čakamo nastope najbolj nadarjenih košarkarjev,« je izjavila Sara Mensah, predsednica znamke Jordan.
Po kvalifikacijah v več kot 15 mestih po svetu, med drugim v Ljubljani, Beogradu, Chicagu, Hongkongu, Parizu in Tokiu, bo 20 najboljših tekmovalcev avgusta odpotovalo v New York, kjer se bodo pomerili z najmočnejšo konkurenco. Tisti, ki bodo uspešni v prvih krogih, bodo napredovali v izločilni del tekmovanja, kjer bomo dobili končna zmagovalca, torej najboljšega fanta in dekle v igri ena-na-ena.
Po finalu bo znamka Jordan organizirala še dvoboj DJ-ev ena-na-ena z vsega sveta, s čimer se bo zaključil pravi košarkarski praznik v mestu, kjer se je vse začelo.
V iskanju igralca, ki bo navdihnil novo generacijo
Format turnirjev »The One« temelji na začetkih legende Jumpmana, navdahnjenih z legendarnimi dvoboji med Michaelom Jordanom in njegovim bratom Larryjem na domačem dvorišču. Z vztrajno željo po zmagi, tudi ko je izgubljal, je Jordan ustvaril zapuščino, ki je za vedno spremenila svet košarke.
Tako kot korenine znamke Jordan temeljijo na neomajnem zaupanju vase, so tudi turnirji »The One« zasnovani tako, da odkrijejo naslednjega velikega igralca, ki bo navdihnil novo generacijo.
Lani je Jordanova znamka zavzela Pariz s prvo izvedbo turnirja, ki je mladim igralcem dala priložnost na tem edinstvenem tekmovanju. Lansko finale je potekalo v District 23, prostoru, ki je bil preoblikovan v globalni športni in kulturni center.
Tatiana Griffin iz Los Angelesa in Steve Bah iz Pariza sta lani navdušila s svojimi nastopi in kot prva osvojila naslov »The One«, s tem pa postavila standard za letošnje tekmovalce.
»Pot do zmage »The One« je bila neverjetna izkušnja. Edina stvar, ki presega samo zmago, so priložnosti, ki so se mi odprle po tem. Predstavljati ikono Jumpmana, pomeni biti del izjemne zapuščine,« je povedala Griffin.
Za več informacij spremljajte profil @jumpman23 na Instagramu.

gv
Dončićev sponzor v Ljubljano po najboljše košarkarske upe, tu so podrobnosti ...

Blagovna znamka Jordan s kvalifikacijskim turnirjem v Ljubljani išče najboljše mlade košarkarske upe v starosti med 15 in 18 let.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke