Košarkarski klub Sixt Primorska se je torej povezal s projektom Botrstvo v Sloveniji, ki deluje pod okriljem Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje, ki mu bo namenjen del kupnine vsake domače tekme koprskega kluba.
Kot je na torkovi novinarski konferenci pojasnil Avanzo, bodo prek projekta 50 odstotkov denarja od prodaje sezonskih vstopnic, katerih cena je 70 evrov, namenili projektu Botrstvo v Sloveniji. Prav tako bodo vsi kupci dnevnih vstopnic za posamezne tekme, katerih cena bo šest oziroma sedem evrov, vedeli, da gre 30 odstotkov tega zneska za namen botrstva.
"Mislim, da so pošteni. Do zdaj so pokazali, da sredstva gredo v prave roke in zato smo se odločili za sodelovanje z njimi," je o izbiri projekta Botrstvo v Sloveniji, ki poteka že od leta 2010, povedal Avanzo.
Po njegovih besedah želijo na ta način pomagati dobremu dobrodelnemu projektu in narediti nekaj dobrega, hkrati pa tudi izkoreniniti t.i. zastonjkarstvo. "Mislim, da je projekt zelo dobro zastavljen, da na papirju zdrži. Kako bo pa v praksi, bomo pa videli skozi celotno sezono," je še dodal direktor primorskih tigrov.
Vstopnice v okviru projekta bodo na voljo preko klubske pisarne in prodajnega sistema Moje karte, piše na spletni strani koprskega kluba. Kot so tam navedli, je projekt Botrstvo v Sloveniji namenjen otrokom in mladostnikom iz družin v stiski z vse Slovenije, ki potrebujejo dodatno podporo in pomoč za izboljšanje kakovosti življenja. Botrstvo si prizadeva za zmanjšanje socialne izključenosti otrok in mladostnikov zaradi revščine ter omogočanje boljših pogojev za zdrav in spodbuden razvoj, izobraževanje, odkrivanje in razvoj talentov.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
Sixt Primorska bo del cene vstopnic namenil projektu Botrstvo
Košarkarji Sixt Primorske bodo v novo sezono vstopili z dobrodelno noto. Prek projekta Plemenite note bodo namreč delež od vsake prodane sezonske in dnevne vstopnice namenili projektu Botrstvo v Sloveniji. Kot je poudaril direktor kluba Matej Avanzo, želijo na ta način narediti nekaj dobrega in hkrati izkoreniniti zastonjkarstvo.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke