Zgodba številka ena v tem delu posla onstran luže pa je zagotovo Luka Dončić in dejstvo, da je postal delni prosti igralec brez pogodbe s katerim od proizvajalcev. Seveda ima Nike ekskluzivno pravico, da v 10 dneh izenači pogoje, ki jih utegnejo ostali ponuditi 20-letnemu Slovencu, a kaj ko se njegov tabor za zdaj še ukvarja z vsemi ponudbami.
DePaula je na ESPN v oddaji The Jump razkril, kaj trenutno predstavlja težavo v iskanju pravega proizvajalca za košarkarsko senzacijo iz Dallasa. "On je v unikatnem položaju, ko je ostal brez pogodbe po nazivu novinca leta. Obenem je njegov razvoj v letošnji sezoni tako bliskovit, zato ni nič čudnega, da s tem operirajo počasi, saj bi lahko pristal med najboljšimi tremi v glasovanju za MVP lige. To pomeni, da številni interesenti, kot so Jordan, Puma, Under Armour in drugi, stojijo v vrsti za njegov podpis," je pristavil strokovnjak na področju košarkarske obutve in dodal:
"Vse zanima, kje bo pristal, in tri magične besede imajo pri tem posebno vrednost – 'lastni košarkarski copati'. To bi lahko zakoličilo posel."
Seveda je debata šla v smer, ali lahko Evropejec sploh proda zadovoljivo število copat na svetovnih trgih, ob čemer je bil odgovor pritrdilen. "Samo poglejte Giannisa Antetokounmpa. On je prvi Evropejec, ki je z Nikejem razvil svoj copat. Model njegovih copat je zelo uspešen po svetu, kar daje upanje tudi za Dončića, sploh če bo nadaljeval na tej ravni MVP. Obenem gre za košarkarja, ki ima žogo več v rokah in odloča tekme, kar je pomembno pri blagovnih znamkah. Ima vse, kar mora imeti košarkar za svoj copat," je dodal DePaula.