slavko ivančič 1 Odkrito.si

Umrla po hudi bolezni, znan Primorec žaluje

miša molk3 Svet24.si

Miša Molk brez dlake na jeziku o Zali in Gašperju

par Petisvet.si

Je vaš partner vaša sorodna duša ali duša ...

zala kralj, gašper šantl, evrovizija 2019, pesem evrovizije 2019 Svet24.si

Odzivi na slovenski nastop: Pomežikni trikrat, ...

horoskop_napoved Svet24.si

Tedenski horoskop: nekaj zavor bo padlo in veliko ...

domen kumer Njena.si

Domen Kumer o svoji prvi ljubezni

SoulGreg Artist Njena.si

Sin slovenskega glasbenika izgubil boj z boleznijo...

jz
jz
0 25.04.2019 14:44:39

MAMA je razkrila! Kaj je DONČIĆU bolj pomembno kot DENAR, kot ON SAM...

Reuters
Mladi, komaj 20-letni Ljubljančan je na svojstven način zaznamoval svojo prvo sezono v ligi NBA. V času družbenih medijev in planeta Zemlje kot globalne vasi je postal zvezdnik, kot ga verjetno v Sloveniji še nismo imeli.

Preberite tole zgodbo, ki je seveda resnična: 21. januarja v Milwaukeeju. Igralci Dallasa so se hoteli na poti iz hotela čim prej zgnesti na klubski avtobus, ki bi jih odpeljal na popoldansko tekmo z Bucksi. Kakšnih ducat navijačev je zunaj čakalo, da bi morda dobilo priložnost za avtogram Luke Dončića. Bilo je –10 stopinj Celzija in snežilo je. Še več. Avtobus Mavericksov je bil parkiran v garaži, kamor navijači niso imeli dostopa. Nekaj jih je v rokah držalo kartone z napisom, da si želijo Dončićev avtogram, v upanju, da jih bo Luka videl in prišel do njih na mraz. Najprej je bilo videti, kot da se njihove želje ne bodo uresničile, saj je Luka odšel neposredno na avtobus, toda ko je odložil svojo torbo, se je obrnil, stopil z avtobusa in odšel k navijačem. Vsem je podelil svoj avtogram.

"Zato sem tako ponosna nanj," je dejala Lukova mama Mirjan Poterbin in dodala: "Zaveda se, da ne igra samo zase, ampak da igra predvsem za navijače. Rad osrečuje ljudi. To je nekaj posebnega."

Jasno je, kako se je končala sezona za Dallas v ligi NBA. Dončić je že nekaj časa na dopustu, saj se Mavericksi niso uvrstili v končnico. Toda v tem trenutku to za lastnika kluba Marka Cubana ni najbolj pomembno. Cuban se zaveda, da je z Dončićem dobil v Dallasu planetarno zvezdo. In Cuban tudi ve, zakaj se Luka tako obnaša, kot se verjetno ne bi noben Američan, ki bi tako zablestel v svoji prvi sezoni v najmočnejši košarkarski ligi na svetu. "V ligi NBA je bilo nanj manj pritiska kot v Evropi. Tam so ga vsi poznali in je bil pod žarometi že od svojega 16. leta. Vse skupaj je bilo zanj celo nekoliko tuje. Še vedno se uči, kako se mora obnašati v posameznih trenutkih. Do zdaj je vsakemu navijaču, ki ga je prosil, dal avtogram. Prijazen je. In s takim obnašanjem se je navijačem zelo priljubil," je razložil Cuban in nadaljeval: "In resnično ima rad košarko. Rad ima to igro. Dokler bo užival v košarki in napredoval v svoji igri, dokler se bo držal diete in vseh teh malih stvari, ki spadajo k profesionalnemu igralcu v ligi NBA, do takrat bo vse dobro. No, če pa bo začel te stvari ignorirati, potem je to nekaj drugega. Čeprav ... Ne vidim, da bi se to lahko zgodilo."

Cuban je milijarder, kateremu je ekipa Dallasa igračka, toda poslovnež, kot je, želi iz vsega narediti dobiček. "Dončić ima izjemno bazo navijačev," je dejal Cuban. "To so mladi ljudje, željni zabave in vznemirjeni, ko ga vidijo. Tudi na gostovanju je bilo vse več naših navijačev. Luka je gotovo tisti, ki je prodajal vstopnice za naše tekme tudi na gostovanjih."



Mavericksi imajo vse tekme v domači dvorani razprodane, že nekaj let, tako da Luka ni mogel vplivati na prodajo vstopnic Dallasa v domači dvorani. Toda zagotovo je predvsem Luka tisti, ki je Dallas povzdignil na osmo mesto od vseh ekip v ligi NBA po obisku na gostovanjih – v povprečju več kot 18.000. pa čeprav vemo, da ekipa Dallasa ni bila nikoli med tistimi, ki bi se v resnici borile za končnico. V pretekli sezoni je bil Dallas na 29. mestu gledanosti ekip na gostovanjih, za njo je bil samo Memphis.

Dončić pa je postal zelo priljubljen v Dallasu tudi med tistimi, ki iz tega ali onega razloga ne morejo v dvorano American Airlines Center. Gledanost tekem Dallasa se je na televiziji Fox Sports Southwest dvignila na 70 odstotkov, kar je precejšnje povečanje od pretekle sezone (63 %). Precej se je dvignila tudi gledanost Dallasa pri tistih ljubiteljih lige NBA, ki imajo tako imenovan 'International League Pass' za gledanje tekem prek spleta – v ZDA za 31 odstotkov, zunaj ZDA pa kar za 81 odstotkov.

In še ...
"Trenutno je delež prodaje izdelkov igralcev 52 odstotkov celotnega našega posla. Od tega ’igralskega’ deleža pa je delež Dončića kar 58 odstotkov," je dejal Alison Panasik, podpredsednik Dallasa, odgovoren za prodajo. Luka ima tudi 29-odstotni delež prodaje vseh izdelkov kluba v zdaj že pretekli sezoni. Po napovedih naj bi vse skupaj še raslo in Panasik je za Dončića pridušal: "Velik je!"

Članki iz rubrike