NBA bo v partnerstvu z Microsoftom uporabil posebno tehnologijo, ki jo v Evropi že uporabljajo nekateri nogometni klubi, med njimi angleški Manchester City, in okoli igrišča namestil posebne video zaslone, ki bodo predstavljali navijače.
Na vsaki tekmi se bo na pet metrov dolgih ekranih lahko pojavilo več kot 300 navijačev v petih nivojih. Ti se bodo na igro lahko odzvali v realnem času, tako da bodo košarkarji lahko videli in slišali njihove odzive.
"Ta izkušnja bo dala gledalcem občutek, da sedijo eden zraven drugega na tekmi v živo, ob tem pa jim ne bo treba zapustiti udobja svojega doma. Igralci bodo občutili energijo in podporo navijačev ob akcijah ter videli njihove odzive. Gledalci doma pa bodo občutili navijaško energijo in videli zapolnjene virtualne tribune," je ob tem dejal Jared Spataro, vodja Microsoft 365.
Na turnirju, ki bo po zaključku rednega dela in končnici dal zmagovalca sezone 2020, bo sodelovalo dvaindvajset ekip.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
NBA bo potekal pred gledalci na ekranih ob igriščih
Zaključek sezone severnoameriške lige NBA, ki se bo nadaljevala 30. julija v Orlandu, bo potekal pred gledalci, ki se bodo pojavili na ekranih, razporejenih ob igrišču.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke