Že pred naborom je bilo jasno, da bo Philadelphia izbrala 19-letnega branilca iz Univerze Washington, fantu pa očitno ni bilo - nič jasno. Kako si drugače razložiti neumnost, ki si jo je privoščil...
Fultz je namreč dobil vnaprej pripravljeno sponzorsko pogodbo in vnaprej pripravljeno izjavo, v kateri bi moral po naboru le vnesti ime kluba in mesta, kjer bo nadaljeval svojo kariero, vendar ni storil - nič. Le objavil jo je, izjavo namreč - na družbenih omrežjih. S praznim prostorom v rubrikah "ime kluba" in "mesto".
"Navdušen sem, ker odhajam v ________ (mesto), kjer se bom priključil ________ (ime kluba)," je mladi košarkar objavil ob svoji fotografiji, na kateri razkazuje luksuzno (sponzorsko) ročno uro.
Norčevanje iz zmedenega in očitno kar precej neizkušenega košarkarja se je razplamtelo. Čeprav je hitro popravil napako in vnesel mesto (Philadelphia) in ime kluba (76ers), je prvotna različica seveda že zaokrožila po svetovnem spletu.