Cene oglaševanja so v športu zelo zasoljene. Ampak sponzoriranje prek objav na twitterju? LeBron James je daleč največja oglaševalska riba na tem priljubljenem socialnem omrežju. Da lahko promovirate njegovo objavo morate odšteti vrtoglavih 125 tisoč evrov (okoli 140.000 dolarjev).
"Kar pravimo je, da je praktično vsak tvit LeBrona Jamesa vreden 140.000 dolarjev. S tem boste dosegli 23 milijonov ljudi. Plačana cena za enak doseg na TV bi bila kar petkrat večja," je povedal direktor upravnega odbora Opendorse Blake Lawrance, ki skrbi za oglaševanje prek twitterja.
Naslednja na listi ameriških športnikov, ki so daleč najbolj zanimivi za vlaganje, sta Kevin Durant in Kobe Bryant. Pri njunih objavah je treba odšteti več kot polovico manj, in sicer 60.000 evrov za 'čivk' zvezdnika Oklahome in slabih 38.000 evrov za košarkarja Los Angeles Lakers.