Časopisna institucija, ki v popolnosti obvladuje tovrstni trg južne Nemčije in je znana po kakovostnem novinarstvu stare šole, je objavila članek, ki zelo neposredno nagovarja tematiko, ob kateri se nam v Sloveniji seveda stemni pred očmi. Hkrati pa moramo Nemce verjetno razumeti, kajti pogovarjamo o nemški ekipi, ki jo sponzorirajo številne izjemno močne nemške multinacionalke, za nameček pa je pod okriljem Red Bulla - sicer avstrijskega, a povsem usmerjenega na mnogo večji nemški trg.
Pritiske zato moramo razumeti, interese tudi. Drugo vprašanje pa je, kako razumeti in sprejeti precejšnjo ostrino, s katero so (celoten zapis najdete na tej povezavi) nastopili. Naj navedemo nekaj primerov, nikakor ne vzetih iz konteksta, saj je celota precej podobna svojim izpostavljenim delom. "Čas za sladke besede je minil. Seveda je daleč od resnice, da Roglič svoji ekipi ni dal ničesar. Toda njegove dosedanje zmage niso tisto, kar bi zadovoljilo ambiciozne lastnike ekipe. Pa tudi niso tisto, za kar 35-letniku plačujejo multi-milijonsko plačo," pišejo.
"Pod točko ena so Rogliča kupili, da bi osvojili Tour de France. Lani je odstopil zaradi številnih padcev in letos je treba imeti velikansko mero domišljije, da bi si ga predstavljali, kako se julija v Pariz pripelje v rumenem," še nadaljujejo, potem ko so že v uvodu pompozno in udarno zapisali: "Red Bull je v Primoža Rogliča vložil milijone, toda Slovenec se na naslovnice ponavadi spravlja s padci in že zmaga na Giru je zanj v tem trenutku praktično nemogoča."
Imajo pa Nemci pri tem še dodatno agendo. "Vse to bi lahko odprlo vrata nemškemu mega talentu Florianu Lipowitzu. Ta bo kapetan Red Bulla na generalki za Tour in postavlaj se vprašanje, zakaj ne bi rajši kot kapetan nastopil tudi na Touru, pa čeprav njegovo mesto na štartu sploh še ni uradno potrjeno," so zelo močno izzvali nemško javnost, nemške pokrovitelje in nemško ekipo. Pa si ob tem mislite, karkoli si pač želite ...