Spomladi je hokejska Olimpija Ljubljana naznanila partnerstvo s kanadskim poslovnežem Alexandrom Lefebvrom.
Z njegovo finančno injekcijo je moštvo iz Spodnje Šiške delovanje kluba dvignila na višjo raven, vanj privabila bolj zveneča igralska imena, Olimpija ima nedvomno najboljši spremljevalni program za navijače v ligi ICEHL.
Kaj vse je to klubu prineslo? Kakšno je njegovo finančno stanje? Ta vprašanja smo naslovili na strateškega partnerja Lefebvra.
"No, z zaslužkom si nove hiše ne bom kupil," se je sprva pošalil Kanadčan in nato v bojl resnem tonu opisal stanje.
"Imamo podporo sponzorjev, a potrebujemo jih še več, za manjše klube so dodatni manjši pokrovitelji vedno potrebni. Prodaja vstopnic je res dobra, a še vedno predstavlja premajhen del proračuna. Zgodilo se je, da smo v enem dnevu prodali več navijaških artiklov kot v prejšnjem letu skupaj. Rastemo, a še vedno je veliko prostora za izboljšave. Imamo več prihodkov, a tudi več stroškov. Za svetlobne učinke smo zapravili 200 tisoč evrov, a to je bila enkratna naložba, naslednje leto tega stroška ne bo. Finančno smo v redu, stanje ni sijajno, a tudi ni katastrofalno. Z večjim zaslužkom se ne moremo pohvaliti, a hkrati tudi ne zapravljamo toliko, da bi se morali držati za glavo," je razložil Kanadčan.