stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

hezonja Ekipa24.si

Sramoten izpad! Hrvaški reprezentant in član ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

parfumi Ekipa24.si

Kamera ujela znanega in uglednega slovenskega ...

Barbara Kavčič
Barbara Kavčič
0 01.03.2016 15:48:15

Telemach Olimpija in Derby: Nenogometna logika

alesfevezer.com
Po tednu dni, v katerem je trener Bojan Zajc svojim varovancem zaukazal, da ne smejo priti niti v bližino Tivolija, kaj šele v dvorano, se je večina zmajev včeraj znova sestala ravno v tej.

Zeleno-beli so si tako lahko v zadnjem tednu odpočili, pozabili na hokej, pozdravili marsikatero manjšo poškodbo, na drugi del sezone, to je na državno prvenstvo, pa se bodo začeli pripravljati v umirjenem ritmu. Zajc se namreč trenutno nahaja v ZDA, v domovino se bo vrnil v sredo, do takrat pa bo treninge vodil vodja ekipe in športni direktor Jože Kovač, ki Zajcu od odhoda Fabiana Dahlema pomaga tudi pri trenerskem delu. V Ljubljano se bo v četrtek vrnil še Nardo Nagtzaam, ki se je zaradi težav z družino za teden dni odpravil domov, na led pa do konca tedna ne bo stopil niti Olivier Roy, ki zaradi vnete mišice na nogi prestaja terapije.

NE DA SE ZASLUŽITI
Časa do prve tekme imajo zmaji še več kot dovolj, zato bodo, kot rečeno, z delom začeli umirjeno, tako pa še zdaleč ni na ravni vodstva kluba, ki je te dni zelo aktivno pri dogovarjanju z novimi sponzorji.
Tako je Telemach Olimpija do konca te in za naslednjo sklenila dogovor s podjetjem Derby, ki je včasih stalo ob strani nogometašev Olimpije. Ko je poslovnež in lastnik Derbyja Izet Rastoder lani poleti zapustil nogometne vode, se je takoj začelo govoriti, da bo svojo priložnost poiskal pri drugih dveh Olimpijah, košarkarski in hokejski, zdaj je postalo jasno, da bo Rastoder sodeloval s hokejisti, a, vsaj kot kaže zdaj, na povsem drugačen način, kot je z nogometaši.
"Da, gre za novega sponzorja za naš klub, toda ne gre za vrsto sodelovanja, kot je bilo sodelovanje z NK Olimpijo," nam je včeraj pojasnil predsednik Olimpije Marko Popovič.

Hokejisti bodo do konca te sezone in celo naslednjo dobivali zgolj materialne dobrine, v tem primeru sadje. "Tudi za to zapravljamo denar, s tem sodelovanjem bomo prihranili. Čeprav se mogoče komu ne zdi, pa gre pri tem za nezanemarljiv strošek, vsaj pri nas. Drugo leto bomo mogoče še nadgradili sodelovanje," je še dodal naš sogovornik, ki nam zaradi poslovnih skrivnosti ni smel razkriti kakšnih večjih detajlov, je pa še enkrat zatrdil: "V nasprotju z Rastoderjevim delovanjem v nogometu, gre v sodelovanju z nami za povsem drugačno logiko. Tu se ne da zaslužiti s prestopi in podobno. Gre za povsem drugačno obliko sodelovanja."

marko popovic ap
Arsen Perić

ŠE DVA MOGOČE ŽE TA TEDEN
Kot pravi Popovič so pogovori z Derbyjem potekali že kar nekaj časa, na Celovški 25 pa so seveda veseli kakršnekoli pomoči. "Gre za velikega in pomembnega trgovca in prepričan sem, da mu je vseh pet držav, v katerih se liga EBEL igra (ob Sloveniji Avstrija, Madžarska, Češka in Italija, op. p.) zelo zanimivih in si želi v teh priti do še večje prepoznavnosti," je še dodal Popovič in se pohvalil: "Ta teden bomo verjetno lahko potrdili še dva temu podobna dogovora."

Ob tej priložnosti smo predsednika našega edinega predstavnika v ligi EBEL povprašali, ali je že prišlo do kakšnega stika z njihovih glavnim sponzorjem Telemachom. Pogodba s tem telekomunikacijskim podjetjem Olimpiji poteče sredi poletja. "Zaenkrat nismo na tem še nič delali, v naslednjih tednih bomo zbrali termin za sestanek, šele takrat bomo videli, kako in kaj."

Popovič ni želel niti ugibati ali napovedati, kako se bodo razpletli pogovori s Telemachom, saj ne ve, kakšna bo njihova strategija v prihodnje. V zadnjih letih je podjetje postalo zelo prepoznavno, celo toliko, da se počasi odmika od manjših okolij ter se prebija na državno raven ali povedano drugače, Telemach kaže smernice, da bi se iz klubske ravni preselili na raven športnih nacionalnih zvez.

Članki iz rubrike