O začetkih Kosove zdaj že zelo uspešne kariere je na okrogli mizi na sedežu podjetja Eset v Sloveniji spregovoril tudi direktor SSK Ilirija Žiga Mandl, ki je imel na Lovrov uspeh velik vpliv: "Velikokrat razmišljam o tem, kaj je glavna vrlina, ki jo Lovro premore in ki je v tem svetu najbolj pomembna, in to je vztrajnost. Ta je tista, ki omogoča pot do ciljev, saj številni mladi svoje kariere zaključijo prekmalu, ker jim primanjkuje vztrajnosti." Te Kosu nikakor ni manjkalo, saj se njegova pot ni začela tako uspešno kot pri številnih preostalih slovenskih skakalcih, ki so se v svetovni pokal prebili že v najstniških letih. Kos je moral za svoj preboj v svetovni pokal, za razliko od bratov Prevc, Timija Zajca in Anžeta Laniška, čakati nekoliko dlje in vztrajati v nižjem rangu tekmovanja. Svoje prve točke med elito je namreč 24-letnik osvojil v sezoni 2020/21, ko je štel 21 let. Od takrat naprej pa je naredil ogromen napredek, kar se je obrestovalo s tem, da je zdaj že dvakratni svetovni prvak z ekipnih tekem, prišel pa je tudi do dveh zmag v svetovnem pokalu. Prva je prišla letos v Lake Placidu, druga pa še v Lahtiju.
Ne vem, kaj sem počel v prejšnjem življenju, da sem si to zaslužil
Na tej poti je bilo Kosu v veliko pomoč tudi podjetje Si Splet, ki je del multinacionalne korporacije za zagotavljanje digitalne varnosti Eset in ki predstavlja njegovega osebnega sponzorja. "Najprej se moram zahvaliti Petri in Damjanu Vebru za vso podporo. Ne vem, kaj sem počel v prejšnjem življenju, da sem si zaslužil takšnega sponzorja. Brez njih ne bi imel psihološke podpore, ne bi imel takšne medijske prezence, to pa je nedvomno ogromno pripomoglo k temu, da je bila moja sezona takšna, kot je bila, in da bomo lahko v prihodnje naredili še kakšen korak naprej." Kos je dodal, da se bo zdaj z dekletom odpravil na zaslužen dopust, že kmalu pa ga čakajo priprave na novo sezono, v kateri bo deveti skakalec iz skupnega seštevka letos gotovo visoko kotiral.
Ne morem si predstavljati, kako hudo mora biti
Poleg tega je 24-letnik iz Moravč predstavil tudi svojo novo blagovno znamko, ki jo bo začel kmalu prodajati. Delež zneska, ki jo bodo majice, kape, jope in preostali izdelki njegove znamke pridelali, bo namenil tudi prostovoljnemu društvu Junaki 3. nadstropja, ki skrbi za otroke, ki bolehajo za rakom. Zakaj se je odločil za to izjemno gesto? "Moja stara mama je zbolela za rakom in v zadnjih tednih njenega življenja je bilo zelo težko. Moja mama je res trpela, zato si kot človek še težje predstavljaš, kako hudo mora biti staršem, ko njihov otrok zboli za takšno boleznijo. Mislim, da je prav, da vsak po svojih zmožnostih prispeva in pomaga ljudem, ki težko svojemu otroku privoščijo že kanček sreče. Mislim, da je to prispevek, ki ga lahko jaz dam."