V St. Antonu Štuhčeva na drugem treningu tik za najboljšimi, sklenjen tudi dogovor o novem naglavnem sponzorju. Drugi trening smuka v St. Antonu je Ilka odpeljala veliko bolje in za najboljšo Ester Ledecko zaostala le 0,234 sekunde, kar je zadostovalo za peto mesto na treningu. Na današnjem treningu je bila vožnja brez večjih napak, o čemer priča tudi stik z najboljšimi. "Današnji trening je bil zame kar drugačen od včerajšnjega. Bistveno bolje sem se znašla na progi, popravila nekaj stvari, čeprav me v zgornjem delu še vedno čaka nekaj dela in popravkov. Danes bomo naredili še analizo in potem bom v mislih še nekajkrat odpeljala celotno progo tako, kot je treba. Jutri pa poskusila to pokazati še na tekmi," je po drugem preizkusu proge v St. Antonu misli strnila Štuhčeva.
Ilka Štuhec je s svojim dolgoletnim partnerjem, slovenskim podjetjem Veriga, še okrepila sodelovanje. Veriga, blagovna znamka s 100-letno tradicijo, je namreč nov naglavni sponzor Ilke Štuhec. "Sem zelo vesela, da smo naše že zdaj dolgoletno sodelovanje z Verigo še nadgradili! Skupaj gremo novim podvigom in zmagam naproti," je povedala Ilka.
Zgodbi Ilke Štuhec in Verige sta neločljivo povezani že od leta 2015. Slogan 'Skupaj do vrha' povezuje tako kakovost izdelkov blagovne znamke Veriga kot Ilke Štuhec na belih strminah, obenem pa govori o odločnosti doseganja najboljših rezultatov.
Pot in vrhove tako ponazarjajo barvni trikotniki na čeladi. Barve predstavljajo različne programe, ki povezujejo različne linije produktov podjetja Veriga, hkrati pa ponazarjajo njihovo prepletenost s celotno zgodbo. Kakor so povezani členi v sami verigi, tako tudi podjetje Veriga stremi k sodelovanju in povezovanju ljudi, vsi ti so del skupne zgodbe in skupaj kujejo pot do vrha.