Smučarska zveza Slovenije je v sodelovanjem s Tušem, zlatim sponzorjem slovenskih alpskih smučarskih reprezentanc, za glavno tekmo sezone 2018/2019, svetovnim prvenstvom v Åreju na Švedskem, ustvarila prav posebno navijaško aktivacijo. S pomočjo "navijaškega totema", ki se bo ves december selil po Sloveniji, bodo namreč zbirali trke za srečo za najpomembnejše tekme v tej sezoni.
Kako? Enostavno! Potrkajte na totem pripeto desko iz avtohtonega slovenskega lipovega lesa za srečo naših smučarjev. Iz totema bodo na koncu projekta naredili amulete za srečo in jih podarili našim junakom zime. Ker za stopničke namreč včasih zmanjka kanček sreče, jo bodo tokrat dobili za s seboj. Več o projektu in lokacijah, kje se bo nahajal totem, lahko najdete na www.potrkaj.si.
Zakaj trkamo na les?
V zgodovini so bile organizirane različne akcije, ki so zbirale sredstva za pomoč smučarjem. Ta je nekoliko drugačna, saj za naše junake zbiramo pozitivno energijo navijačev. Stara vraža pravi, da se s trkanjem na les želje uresničijo z večjo verjetnostjo. Če so vanjo verjeli naši predniki, ki so tudi znali odlično smučati, zakaj ne bi verjeli še mi? Včasih do vrhunskega rezultata zmanjkajo stotinke. Takrat rečemo, da je zmanjkalo malo športne sreče. Naj bo letos na svetovnem prvenstvu v Åreju sreča na naši strani. Zato poiščite totem v vaši najbližji Tuš trgovini in potrkajte za srečo. Skupaj nam bo uspelo!
Smučanje je v dednem zapisu Slovencev
Slovenci smo narod s smučarsko tradicijo, ki se je začela razvijati pred tristo leti. Najprej z bloškim smučanjem, potem gorništvom in predanostjo hribom. Razgibana narava, ki je od nekdaj privabljala s svojimi čari, je nudila poligon za piljenje tehnike in neusmiljene treninge. Vrhunski uspehi smučarjev, ki so tekmovali pod zastavo bivše skupne države, so pripeljali do prepoznanja Slovencev zunaj lastnih meja. V času tekem svetovnega pokala se je v šolah prekinil pouk, ulice so se izpraznile. Željo po odličjih so podžigale priljubljenost športnikov in pogumne vožnje malega naroda. Takrat smo postali veliki. Slovenci smo postali smučarski narod.
Andraž Tuš, direktor marketinga v Tušu, je o projektu dodal: "Aktivna promocija enega najbolj razširjenih slovenskih športov in odziv kupcev sta dokaz, da v Sloveniji želimo aktivno podpreti junake zime in jih spodbuditi, da Slovenijo ponesejo med smučarsko elito. V okviru projekta Trkajmo za srečo želimo podpreti naše smučarje, jih spodbujati na poti vrhunskih rezultatov ter našim kupcem omogočiti, da jih pri tem tudi sami aktivno podprejo in so del njihovih uspehov."
Projekt podpira tudi Franci Petek, direktor Smučarske zveze Slovenije: "Zelo nas veseli, da sponzorji aktivno sodelujejo s panogo, ki jo podpirajo. Pri Tušu so že v lanskem letu s promocijskimi aktivnostmi pokazali, kako cenijo ta šport. Letošnja akcija je zelo domiselna in mnenja sem, da je ravno kanček sreče tisto, kar naši smučarji potrebujejo. Na uvodnih tekmah so namreč pokazali, da jim znanja za vrhunske rezultate ne primanjkuje."