Alibaba in Mednarodni olimpijski komite (Mok) sta januarja vstopila v večmilijonsko partnerstvo, ki bo trajalo do leta 2028, obe strani pa želita olimpijske igre pripeljati v digitalno dobo. Kitajski spletni velikan s storitvami, kot sta storitve v oblaku in spletno poslovanje, sodeluje že na tokratnih olimpijskih igrah v Pyeongchangu.
Partnerstvo je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP še posebej pomembno pred olimpijskimi igrami, ki bodo leta 2022 potekale na domačem terenu Alibabe v Pekingu. Kitajska podjetja so sicer vse bolj prisotna na večjih mednarodnih športnih tekmovanjih.
Ma je v Pyeongchangu dejal, da bo Alibaba izkušnjo s tokratnih olimpijskih iger poskušala nadgraditi do olimpijskih iger v Tokiu 2020 in Pekingu 2022, cilj pa so pametnejše in cenejše olimpijske igre.
"Predsednik Moka Thomas Bach je imel vizijo. Dejal je, da bi morale biti olimpijske igre pripravljene na več navijačev in več športnikov," je dejal Ma. Kot je dodal, želita Mok in Alibaba gostiteljicam olimpijskih iger obenem omogočiti stroškovno bolj učinkovite in ekonomične igre.
Milijarder je prepričan, da bodo prednosti tehnologije prepoznali in imeli od njih korist tudi navijači ter športniki.
Bach je kot primer sodelovanja s spletnim velikanom navedel, da bodo imeli športniki iz manjših držav možnost dostopa do podatkov, ki jim bodo pomagali pri treniranju in izboljšanju konkurenčnosti. "Športnikom želimo pomagati bolje trenirati in tekmovati," je dodal Ma in izrazil prepričanje, da bodo imele od tega korist tudi množice.
STA
Ustanovitelj Alibabe upa na pametnejše in cenejše OI v Pekingu
Navijači in športniki bi morali imeti po mnenju soustanovitelja kitajskega velikana Alibabe Jacka Maja še boljšo izkušnjo z olimpijskimi igrami, države gostiteljice pa bi morale gledati na stroškovno učinkovitost iger. Ma želi optimizacijo iger v sodelovanju z Mednarodnim olimpijskim komitejem doseči do leta 2022, ko bo igre gostil Peking.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke