Se pravi so se ljudje zanimali predvsem za športe, v katerih so uspešni azijski tekmovalci. Za Azijo manj priljubljene športe, kot sta smučarski tek in biatlon, so prireditelji v prvem krogu prodali manj kot deset odstotkov vstopnic.
"Nismo država, ki bi vstopnice takoj prodali. Korejci vstopnice kupujemo tik pred zdajci. Pred nami je še veliko promocije iger, verjamemo, da bo prodaja v drugem krogu boljša," kljub temu, da priznavajo, da Južna Koreja nima prave tradicije zimskih športov, ne izgubljajo optimizma člani organizacijskega odbora. Prvi krog prodaja vstopnic se je začel 9. februarja, točno eno let pred začetkom iger, končal pa konec aprila. Drugi krog prodaje bo septembra.
Skupno je na voljo 1,18 milijona vstopnic, 70 odstotkov jih na domačem, 30 odstotkov pa na tujem trgu. Najdražje vstopnice za lokalne kupce bodo za slavnostno odprtje in finale hokejskega turnirja, za najboljša mesta na stadionu oziroma dvorani bo treba odšteti 1300 dolarjev.
STA
Majhno zanimanje za olimpijske vstopnice
Vstopnice za tekmovanja zimskih olimpijskih iger v Pyeongchangu gredo slabše v promet, kot so upali, so priznali prireditelji. Za 600.000 vstopnic, ki so bile v Južni Koreji na voljo v prvem krogu prodaje, so jih prodali le 162.000 (27 odstotkov), večje zanimanje je bilo le za slovesnost odprtja in zaprtja ter hitrostno in umetnostno drsanje.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke