Peter Prevc, skupni zmagovalec svetovnega pokala in najboljši smučarski skakalec minule zime, v kateri je dosegel največje število zmag v zgodovini športa, je bil osrednja osebnost prvega dne Sporto konference o športnem marketingu v Portorožu, kjer je še tretje leto zapored dobil pokal za najboljšo športno blagovno znamko v Sloveniji.
Priznanje so mu podelili še pred uradnim večernim delom, kjer na slovesnosti podelili še ostale nagrade.
"Blagovna znamka Peter Prevc se je začela pojavljati, ko sem začel nastopal na televiziji. Sedem let v svetovnem pokalu se vzpenjalo vse skupaj in se sedaj utrjuje. Zato se je lani pojavila ideja o mojem logotipu, da me ljudje povežejo z neko grafično podobo. Misel o logotipu je bila dalj časa v moji glavi, moje dekle Nina pa mi je lani dejala, da naj naredim nekaj. Ona je nato tudi pristopila in sem med procesom vse skupaj le 'okljukal'. Najprej je bila modra barva, pote dve črtki P. Vrhnja zaobljena dela sta za 45 stopinj obrnjen navzgor desni pa je poleg tega obrnjen na drugo stran. Tako dobimo krila ter mogoče tudi miniaturo skakalca. Naprej pa se je moralo moje ime prijeti, šele nato je prišel na vrsto logotip, znak. Z njim se mogoče skriva še kaj več, šport, skoki, ostrina. V mlajših letih nisem veliko razmišljal o vsem skupaj, o blagovni znamki, v zadnjem času mi je všeč znak Anžeta Kopitarja, s katerim sem tudi največ v stiku, toda to imajo v ZDA povsem drugače urejeno, kot pri nas," je v pogovoru na konferenci dejal Prevc.
Tokrat je beseda tekla le o njegovem poslovnem delu in sam je po konferenci dejal, da je imel kar nekaj težav za razliko od odgovorov o skokih. "Nobenega drugega področja poleg skokov ne obvladam popolnoma. Drugače ne bi moral toliko dela in ostalega vplesti v vse skupaj. Na športnem področju sem prišel na ravni, ki sem si jih želel kot otrok, bomo pa še videli, kako bo šlo naprej. O poslovno marketinškem delu pa se še učim, se še navajam. Skupaj s sponzorji in Smučarsko zvezo Slovenije (SZS) najdemo skupni jezik, kako vse skupaj narediti, da ne bo vsega preveč in 'bolela glava'. Na začetku kariere so me povabili na razne dogodke in potem rekli, nič, malo počakaj, pa te bomo poklicali, če te bomo rabili. Sedaj se je to uredilo, hitreje mine vse skupaj in je organizirano, kar je za športno kariero zelo pomembno. Toda sponzorji so tisti, ki so mi omogočili brezplačno treniranje. Ko si dober, pa oni posnamejo reklamo s tabo in narediš neko zgodbo o uspehu, tako se vrne vse tisto, kar dobimo od njih v mlajših letih."
Po minuli izjemni zimski sezoni so bili mediji polni Petra Prevca, sam se je tej "poplavi" izognil. "Ja, povsod je bil Peter Prevc. Sam to doživljam kot del vsega tega, ko si uspešen. Mediji te iščejo in lovijo, stoki z javnostjo SZS pa poskrbijo, da ni vsega preveč in so dobro opravili delo. Sam vsega cirkusa nisem doživel. Po Planici zaradi vseh obveznosti nisem imel veliko časa. Potem sem šel v Vietnam in nisem gledal slovenskih časopisov, verjamem da ste bili kar zasičeni z imenom Peter Prevc," je povedal glavna zvezda smučarskih skokov minule zime in na vprašanje, če se kdaj zlaže, dodal: "Sam se zelo redko zlažem, pa še tedaj običajno v korist nekoga drugega. To je šola iz otroštva. Če boš lagal, ti ne bomo več verjeli, ti pa se odloči, so mi dejalo starši."
Na socialnih omrežjih ni pretirano veliko časa. "So super, saj si ves čas v stiku z navijači, ko ni tekem. Toda so tudi past, da jih ne spustiš preveč v zasebno življenje. Imam meje. Ne vem, kako bi bilo videti, če bi se slikal v ogledalu, ko vstanem zjutraj, se že ne bi slikal. Toda s temi omrežji obenem lahko dodatno omogočiš komunikacijo s sponzorji. Sam sicer temu ne posvečam veliko časa, obenem pa je lahko za uporabnike vse skupaj zelo monotono, recimo slike s treningom in podobno."
Pohištvo Prevc, ki ga vodi njegov oče, je tudi njegov pokrovitelj. "To je povsem drugačno partnerstvo. To je povezano z mojim prvim prevoznikom na tekme. Svoje otroštvo sem preživel v športu in pohištva ne znam izdelovati ali prodajati, lahko pa ga sponzoriram. Upam, da se s poslom še dolgo ne bom ukvarjal za preživetje. Želim si, da bi tako dobro skakal, da bi se lahko s športom preživljal. Toda nihče ne ve, kako bo v prihodnosti, v naslednjih petih ali desetih letih," je menil Prevc.
"Videl sem, da ni dobro, da imaš cilj in greš na poti do njega prek trupel. Imeti pa moraš vizijo, kako boš uspešen, kako ne bi pustil za sabo le nagrobnika ali kupček pepela. Toda zavedam se, da se lahko v življenje vse obrne," je dejal Prevc, ki je v okviru akcije junaki zime SZS zbiral sličice. "Manjkajo mi še štiri sličice, Petra Prevca pa sem zelo težko dobil. Vse to me je vrnilo v otroštvo, ko sem zbiral nogometaše. Sedaj pa sem dobil večji vpogled v posamezne discipline zimskega športa," je končal Prevc.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
Prevc tretjič zapored najboljša športna blagovna znamka v Sloveniji
Peter Prevc, skupni zmagovalec svetovnega pokala in najboljši smučarski skakalec minule zime, je v Portorožu še tretje leto zapored dobil pokal za najboljšo športno blagovno znamko v Sloveniji.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke