Smela poteza je dvignila ogromno prahu. Potem ko je Šarapova pri 33 letih končala svojo igralsko kariero, je bila kar naenkrat spet na naslovnih straneh. Da je skušala presekati dolgčas v času karantene, je pojasnila.
"Razmišljala sem, kako naj pridem v stik s svojimi navijači, in prišla sem na idejo. Rada bi slišala, kaj si mislite o tej situaciji, o izolaciji. Čakam, da me kontaktirate," je zapisala na družbenem omrežju.
In potem. Kakšen je razplet tega eksperimenta? Za vsem skupaj je kakopak marketing. Gre za aplikacijo MyCommunity, s katero ljudje iz celega sveta pošiljajo sporočila določenim športnikom, potem pa začnejo dobivati obvestila o raznih promocijah, izdelkih in drugih marketinških stvareh, povezanih s tem športnikom.
Rusinja se je po nekaj dneh javila in pojasnila, kaj se je zgodilo: "V 40 urah sem prejela 2,2 milijona sporočil."