Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
Patricia Nagashi Brilli
Patricia Nagashi Brilli
12. 01. 2024 · 12:54
Deli članek:

Ples portretira na spletu

osebni arhiv
Gaynor Johnson

Danes so spletna družbena omrežja skorajda nujni del oglaševalskih orodij za različna podjetja, organizacije, družbe... Tudi Plesna zveza Slovenije in mednarodna plesna organizacija IDO se tega zavedata, zato sta pred leti k sodelovanju povabili Gaynor Johnson.

Johnsonova pravi, da skrbi za vsa družbena omrežja IDO in vse, kar zadeva marketing. Je del IDO Marketing and Communications Departmenta, njen nadrejeni pa je Trajče Petkovski, IDO Severna Makedonija.

"Moje naloge zajemajo kar nekaj področij, predvsem pa pripravljam obvestila za javnost za spletno stran IDO, besedila za objave na spletnih družbenih omrežjih, pripravljam tudi slikovni in video material za objavo in obveščam sledilce z objavami v 'zgodbah' na Instagram profilu @idoworlddance in Facebook strani IDO – International Dance Organization," svoje delo zelo natančno predstavi Johnsonova, ki redno potuje skorajda na vsa svetovna prvenstva v organizaciji IDO in državna tekmovanja v organizaciji PZS.

Vsaka objava je skrbno načrtovana

Pojasni še, da sta navadno na tekmi dve osebi: ena skrbi za objave, druga pa snema material, ki ga nato pripravi za objavo. Če so tekme večje, se ekipa lahko poveča na tri ali štiri osebe.

"Poleg priprave objav snemam tudi 'zgodbe' in po potrebi pripravljam videe. Pred tekmo poskrbim tudi za grafično podobo za omenjene objave – pripravim osnovno grafiko ali posterje tekmovanja," pripoveduje Johnsonova, ki je z glasbo in plesom povezana že od malih nog, nemalokrat pa jo je moč opaziti ob robu plesišča, ko vzneseno animira publiko.

Skrbi za več profilov hkrati

Johnsonova pravi, da poleg IDO, PZS in Plesne šole Fiona, skrbi še za nekatere druge profile, zato ima zelo jasno mišljenje o spletnih družbenih omrežjih: "S poslovnega vidika je zelo pomembno, da so podjetja prisotna na njih, če želijo biti vidna v današnjem času. Je pa postalo 'biti viden' oziroma 'nekaj posebnega' kar zahtevno in je treba vsak dan 'izumljati' in si izmišljati nekaj novega, da izstopaš iz mase. Predvsem pa je pomembno ostati zvest samemu sebi in svoji znamki."

Osebno se rada malo 'odklopi'

"Osebno … No, tu mislim, da bi lahko kdaj kaj več objavljala, vendar glede na to, da se dnevno toliko ukvarjam s tem, se po navadi rada malo odmaknem od vsega," priznava Johnsonova, ki ji prva ljubezen ostaja ples in plesna šola Fiona, katere vodja je. "No, zdaj si prvo mesto deli z mojim sinom Svitom," se pošali mlada mamica, ki tudi sicer nerada brska po telefonu v prostem času.

Pomembna je dobra organizacija časa

Delo v plesni šoli in IDO usklajuje predvsem tako, da je superorganizirana, kot pravi. "K sreči sem se tega že zelo zgodaj naučila, ko sem bila tekmovalka, gimnazijka, ko sem imela še glasbeno kariero in maturo pred vrati. Ker nisem živela v Ljubljani, kjer sem obiskovala plesni šoli Mojce Horvat in Kazina, sem v mesto hodila z avtobusi. A niso vozili prav pogosto – le petkrat na dan. Zato sem veliko svojega časa preživela v knjižnicah. Urniki predavanj, treningov in nastopov so bili nori in preživela sem jih le tako, da sem svoj čas maksimalno izkoristila in načrtovala. In to je nekaj, kar mi danes še kako pride prav. Biti vodja plesne šole, poučevanje plesa, urejanje mnogih socialnih profilov in ne nazadnje še najlepša vloga – biti mama – je možno le, če si to srčno želiš, si superorganiziraš čas in imaš ob sebi osebe in ekipo, ki te povsem podpirajo in se nanje lahko zaneseš, ko je najbolj potrebno," pove Johnsonova, ki je v najstniških letih pela tudi v skupini Foxy Teens.

Energetska bombica

Tudi na zadnji letošnji tekmi v sezoni ni manjkala. Kot pravi, je bilo svetovno tekmovanje v modernih plesih v belgijskem mestu De Panne zelo naporno, a je bila tekma po njenem mnenju zelo lepa. Delalo se je od jutra do mraka, a pravi, da so se skupaj našli ljudje, ki to delajo s srcem, in je bilo vse lažje. Dan pred tekmo sta z Vesno Huber, ki je na tekmi bdela nad izračunom rezultatov, izkoristili za obisk adrenalinskega parka. Čeprav sta imeli na voljo le dve uri, sta si po besedah Johnsonove zagotovili dovolj dobre volje tudi za kasnejše delo: "Obisk parka je bila bomba, predvsem zato, ker sta bili skupaj dve energetski bombici!"