Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
Oglasno sporočilo
Oglasno sporočilo
01. 10. 2019 · 08:34
09:47
Deli članek:

Kava, ki že 30 let piše AS zgodbo sreče

Pred 30-imi leti je podjetje Automatic servis postavilo svoj prvi avtomat za kavo in tople napitke. Danes, s kakovostno, dostopno in varno ponudbo kave, pijač, prigrizkov in svežih izdelkov, ustvarjajo trenutke dneva, ki zbližujejo in povezujejo.

V zahvalo in spodbudo, ob 30-letnici podjetja, svojim uporabnikom organizirajo AS nagradno igro, v kateri lahko z vsakim trenutkom dneva, ki ga delite z njimi, osvojite počitnice po lastni izbiri in druge privlačne nagrade. Nagradna igra poteka od 01.10. do 15.12.2019. Več o pravilih in načinu sodelovanja preberite na www.zgodbASrece.si.

Priznajmo si, po večini si ne predstavljamo dneva brez srečnega, skorajda blaženega trenutka ob skodelici dišeče kave. V času, ko nenehno hitimo in se tekom dneva obveznosti kar vrstijo, smo še kako hvaležni hitri izbiri, ki nam jo omogočajo prodajni avtomati. Toliko bolj, ko iz njih zadiši po kakovostni, sveže mleti espresso kavi. Podjetje Automatic servis (AS) z razvejano mrežo več kot 11.000 avtomatov nas spremlja tako rekoč v vsakem trenutku dneva, nas pocrklja z odlično izbiro in obenem napolni z energijo in novim zagonom za vse izzive dneva.

Že od leta 1989, ko sta Zvonko Muzlovič in Adriano Lorber ustanovila družinsko podjetje Automatic servis, si podjetje utira pot kot vodilni ponudnik vending storitev na slovenskem trgu. Bistvena ideja, na kateri sloni poslovanje in celotna ponudba podjetja, je zagotoviti vsakemu uporabniku brezskrben trenutek dneva, v katerem lahko preprosto uživa. »Trenutek dneva, ki si ga vzameš zase, pozabiš na skrbi in resetiraš svoje misli,« razloži direktorica Katja Muzlovič filozofijo, s katero dan za dnem osrečujejo svoje uporabnike.

»Ob praznovanju te pomembne obletnice se želimo zahvaliti predvsem našim zvestim uporabnikom, ki se dan za dnem vračajo k naši ponudbi. To nam daje zagotovilo, da delamo prav, nudimo kakovostne izdelke in razvijamo ponudbo, ki ustreza sodobnemu življenjskemu slogu,« pravi Muzlovičeva in dodaja, da so vsekakor glavna zvezda AS ponudbe ravno espresso kava in izdelki lastne blagovne znamke AS. Automatic servis svoje ime gradi na najkakovostnejši AS storitvi, ki temelji na najboljši espresso kavi. Pripravljena je iz celih zrn, praženih po posebni AS recepturi, zmletih za vsako kavo posebej. Kot ljubitelji kave sami raziskujejo in razvijajo najboljši AS recept, ki zagotavlja pravo ravnovesje okusov. Še posebej ponosni so na svojo mešanico AS CAFFÉ PREMIUM, nudijo pa tudi priznane blagovne znamke kot so Illy, Lavazza in Barcaffe.

Poleg kave in toplih napitkov nudijo bogato in kakovostno ponudbo svežih sendvičev, peciv, domačih jogurtov, sadja, najrazličnejših sladkih in slanih prigrizkov, osvežilnih pijač ter sladoledov. Pomemben del ponudbe predstavlja lastna blagovna znamka AS s svežimi izdelki iz skrbno izbranih sestavin lokalnih dobaviteljev. Znotraj nje razvijajo tudi zdrav program AS izbira za prigrizke in osvežitev brez slabe vesti. »Veseli nas, da se vse več uporabnikov odloča za te izdelke. Gre za izbor, ki sledi splošnim smernicam zdrave prehrane – izdelki bio in ekološke pridelave, brez glutena, z visoko vsebnostjo prehranskih vlaknin, nizko vsebnostjo maščob in sladkorja, manj soli ter brez arom in konzervansov. Počasi prebijamo led in razbijamo mit nezdrave hitre prehrane iz avtomata.«

V sam vrh ponudnikov jih postavlja tudi inovativnost in prilagodljivost zahtevam sodobnega trga. Kot prvi v Sloveniji so že pred skoraj 20 leti omogočili plačevanje s predplačniškim ključkom, danes pa lahko na nekaterih avtomatih že plačujemo s sodobnimi plačilnimi sistemi – spletno denarnico mBills, Valú in kmalu tudi z brezstično plačilno kartico.

Z okoljskim programom AS za naš planet se uspešno spopadajo s problematiko obremenitve okolja. Porabo plastičnih lončkov za enkratno uporabo zmanjšujejo z uvedbo možnosti uporabe lastnega lončka na prodajnem avtomatu. Spodbujajo ločeno zbiranje odpadkov, park prodajnih avtomatov in dostavnih vozil redno prenavljajo z energijsko varčnimi avtomati in vozili, s petimi regijskimi centri in razvejano dobavno mrežo pa zagotavljajo krajše dobavne poti. »Onesnaževanje okolja s plastiko je eden največjih izzivov današnjega časa, zato je dozorela odločitev, da načrtno spodbujamo kulturo odgovornosti do okolja. Naše uporabnike želimo ustrezno izobraziti in jim ponuditi rešitev, saj vsak napačno odvržen lonček izpade iz kroga krožnega gospodarstva recikliranja plastike,« je o programu povedala direktorica.

»Res smo presrečni, da lahko že 30 let z našimi naročniki in uporabniki dan za dnem delimo zgodbo sreče,« nam še za konec zaupa Muzlovičeva.