Prve ocene strokovnjakov predvidevajo, da je bila poraba, vezana na sam dogodek, znova rekordna, Američani naj bi minuli konec tedna porabili kar 14,3 milijarde ameriških dolarjev.
Lanski Super Bowl, kjer so Seattle Seahawks premagali Denver Broncos s 43:8, si je v povprečju ogledalo 111,5 milijona gledalcev, s čimer je postal najbolj gledana televizijska oddaja v zgodovini ZDA. A letošnji, kjer so New England Patriots v Glendalu z 28:24 premagali branilce naslova iz Seattla, naj bi postregel s še večjimi številkami. Povprečna ocena gledanosti naj bi bila namreč 115 milijonov gledalcev.
Vse te številke pa so voda na mlin televizijski postaji Fox, ki trži televizijske pravice. Lani so pri Foxu za 30-sekundni reklamni spot zaračunali 4 milijone ameriških dolarjev, letošnji je bil še dražji, saj je bilo za 30 sekund oglasa potrebno odšteti 4,5 milijona dolarjev. Med tekmo so predvajali preko 70 oglasov, kar pomeni da bo zaslužek večji od 315 milijonov dolarjev.
STA
02.02.2015
09:49:44
Na Super Bowlu so se znova obračale milijarde
Največji športni dogodek v ZDA je tudi letos postregel z astronomskimi številkami v finančnem smislu.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke