Če se boste v teh dneh znašli na glavnem trgu v New Yorku, slovitem Times Square v središču Manhattna, se boste počutili zelo domače. Med vsemi velikanskimi panoji bo namreč z največjega v vas gledal Slovenec, zraven se bohoti slovensko ime in tudi tako zelo slovenska črka Č v priimku - Pogačar. Slovenski kolesarski mega zvezdnik je namreč s svojo ogromno podobo povsem osvojil najbolj obljuden kraj na svetu, kjer se vsako minuto zamenja precej več ljudi kot kjerkoli na planetu Zemlja. Kar lahko vidite spodaj.
In za kaj gre? Tadej Pogačar je postal prvi obraz in glavni ambasador dogodka z imenom Plumestrong, slovite dobrodelne kolesarske dirke, ki jo organizira ameriško megalomansko podjetje Plume. In ko pravimo megalomansko, velja poudariti, da vrednost podjetja Plume in kalifornijskega mesta Palo Alto, središča industrije programske opreme, vrednotijo na vrtoglavih 2500 milijonov ameriških dolarjev. Da, prav ste prebrali, podjetje, ki je specializirano za programsko opremo v službi brezžičnih komunikacij, je vredno 2500.000.000 zelencev.
Veliko ničel, kajneda? In čeprav ni znano, za kakšno pogodbo gre med tem podjetjem in slovenskim šampionom, nekatere stvari veliko povedo o tem, kaj pomenijo nekateri slovenski športniki in slovenski šport. Ambasadorji v vseh pogledih in ambasadorji brez primere. Nam pa je kot državi, narodu in športnemu sistemu nekako uspelo, da smo si olimpijske igre v Parizu, še enem od središč sveta, privoščili brez takega obraza in take blagovne znamke. Ah ...