V Pivovarni Laško tudi velikem sponzorju slovenskega športa in Slovenskega olimpijskega komiteja so pripravili prav posebno presenečenje. Po Rogličevi zlati kolajni v vožnji na čas na olimpijskih igrah v Tokiu so se hitro zganili in Primožu v čast so se poklonili s pivom, ki so ga poimenovali Zlatoroglič.
Za marketing Magazin je Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško, povedala, da se je ideja za Zlatorogliča porodila interno, ko je takoj po kronometru po vsej Sloveniji odmevalo 'zlato ima Roglič'. "Če smo konkretni, je ta besedna zloženka kanila v glavo našemu vodji blagovne skupine Laško Urbanu Krambergerju. Potem je bila potrebna samo še hitra oblikovalska reakcija, da smo ujeli trenutek, ki bo šel v zgodovino naše države. V redni prodaji tega piva sicer ne bo, bomo pa zagotovili, da en 'sixpack' Zlatorogliča zagotovo pride v roke tistemu, ki je zanj najbolj zaslužen, torej samemu Primožu Rogliču,« je za MM pojasnila Mežanova, ki je dodala, da Pivovarna Laško že od začetka olimpijskih iger diha skupaj z našimi športniki: »Vsakemu od slovenskih športnikov smo v Tokio poslali personalizirane pločevinke z lepimi željami."
Kot dodaja, Pivovarna Laško že od začetka olimpijskih iger diha skupaj z našimi športniki. »Še več, še pred tem smo vsakemu izmed njih v Tokio poslali personalizirane pločevinke z željami.«