Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
ku
ku
19. 09. 2020 · 08:40
Deli članek:

Še dobro, da je PREŽIVEL!! Kako je Roglič PADEL NA GLAVO, in to s 70 NA URO!! Le zato, ker je...

Reuters

Učna leta Primoža Rogliča so bila vse prej kot enostavna.

Če bo Primož Roglič danes preživel uro resnice in tudi na kronometru zadržal rumeno majico, potem mu nihče več ne bo mogel vzeti zgodovinskega uspeha. Zgodovinskega nanj, zgodovinskega za celo Slovenijo. In tudi za Boštjana Mervarja. Nekdanji kolesar se lahko pohvali, da je odigral ključno vlogo pri transformaciji Rogliča iz smučarskega skakalca v kolesarja. Bil je njegov prvi trener, sodelovala sta tri leta. Danes je Roglič šampion, toda ni bilo vedno tako. In tudi lahko ne.

"Vsi smo imeli vprašaj, kaj lahko od njega pričakujemo. Roko na srce, moj sin zdaj več ve o kolesarstvu, kot je Primož takrat. Pa je star 10 let. Tudi glede taktike. Dali smo mu priložnost. Marsikateri drug ne bi tako hitro taktično prišel notri. Vse je hitro osvojil. Odprt je bil. Hitro se je vklopil v ekipo, čeprav ni bilo vse samoumevno. Tudi ko je na treningu pometel z njimi, so sprva še vedno govorili, kaj bo ta ’kavbojc’. V bistvu je bil res. Nekaj koles nam je prvo leto razbil. Enega že drugi dan," je Boštjan Mervar povedal v intervjuju za Sportal in razkril zanimivost iz učnih let Zasavca, ki drvi proti skupni zmagi na dirki Tour de France: "Veliko je tvegal. Ko je v Poreču padel in si razbil glavo, je bila to posledica njegove napake. Pri spustu s hitrostjo 70 km/h je sredi skupine pogledal nazaj, koliko jih je še za njim, in se je logično zapel nekomu v kolo. A si je vse to zapomnil. Spomnim se pa denimo dirke Coppa Bartoli, na kateri je bil z enim kolesarjem v begu in sta prišla na vrh klanca skupaj. Minuto sta imela prednosti. Ko se je dolina končala, je imel Primož dve minuti naskoka. Zadaj je lovilo moštvo Skyja (zdajšnji Ineos Grenadiers). Dolina je bila, sneg se je talil in na asfaltu so bile mokre lise. Slabo mi je postajalo, ker so govorili, da Primož ne bo prišel cel dol. Nato je bil desno gor ovinek in pet kilometrov strmega klanca. Na vrhu so ga sicer ujeli, na cilju pa so nas spraševali, kakšne gume imamo. Naslednje leto je imel Sky Continental gume kot mi."

alesfevzer.com