"Organizatorji smo domačo nalogo naredili, predstavniki Eurosporta so bili prejšnji teden v Sloveniji. Vsi vedo, kje je Celje, kje start, kdo so Celjski grofje, kje je grad, vsi so spoznali žalsko fontano piva, vsi vedo, s čim se ukvarjajo v Zrečah, Slovenskih Konjicah. Mi smo domačo nalogo naredili, zdaj je čas, da se predstavimo svetu. Na roko bo šlo vreme, napoved je ugodna," je dogajanje povzel direktor dirke Bogdan Fink.
"Projekt želimo plasirati na drug način, da Slovenijo predstavimo tudi po nešportnem delu. V Sloveniji imamo najstarejše, 5200 let staro kolo, ki so ga našli na Barju. Prvi trije bodo dobili replike najstarejšega kolesa, ki ga je izdelal Mestni muzej v Ljubljani. Mislim, da je to lepa zgodba, da promoviramo ta del naše zgodovine in privabimo druge ljudi, ki niso povezani direktno s športom," je še o novostih povedal Fink.
Še ena pomembna novost je zelena majica, ki jo bo nosil vodilni kolesar na dirki, povezana s sloganom Boj za zeleno oz. Fight for green, ki se v neposrednem pomenu nanaša na kolesarski boj za zeleno majico vodilnega v skupni razvrstitvi, posredno pa na zavezo Slovenije in slovenskega turizma k trajnostnemu razvoju.
"Slogan Fight for Green je za nas izjemno pomemben. Ne pomeni le boja za zeleni dres, ampak simbolizira nujnost ukrepanja, zavarovanje planeta, kar se sklada z našo filozofijo trajnostnega turizma," je razložila direktorica Slovenske turistične agencije Maja Pak.
Maja Pak je ob tem poudarila dobro sodelovanje s partnerji in turističnimi destinacijami, pa tudi drugimi podjetji in pokrovitelji, s katerimi so skupaj zbrali 300.000 evrov in zagotovili prenos na Eurosportu. "To je priložnost za povečanje prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot pomembne turistične, gospodarske, športne destinacije," je med drugim navedla Pakova. Dirko bo sicer prenašala tudi Televizija Slovenija.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
Pred slovenskim "tourom": Mi smo domačo nalogo naredili, zdaj je čas, da se predstavimo svetu
Organizatorji kolesarske dirke Po Sloveniji te dni predstavljajo podrobnosti slovenskega "toura", ki ga bo letos prvič prenašala športna televizija Eurosport. V Celju, kjer bo start odločilne tretje etape, so pojasnili še zadnje aktivnosti, preden pozornost prevzamejo kolesarji.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke