LVMH je najbolj znan po modnih izdelkih in torbicah Louis Vuitton, šampanjcih Moet&Chandon, je pa tudi lastnik številnih luksuznih znamk na področju mode, kozmetike, nakita, parfumov, ur, vin ... Italijanski portal Tuttobiciweb poroča, da se LVMH zdaj ozira še v šport, wellness in prosti čas, nakup kolesarske znamke Pinarello pa je glavni cilj.
Znamko Pinarello je ustanovil Nani Pinarello. Podjetje proizvaja kolesa za cestno in dvoransko kolesarstvo ter ciklokros, najbolj prestižno kolo pa je F8 Dogma, ki na trgu dosega vrednost med 10.000 in 12.000 evrov. Pinarello je sicer prisoten tudi v turizmu, saj ima v lasti počitniške nepremičnine, luksuzne hotele in potovalno agencijo, navaja kolesarski portal cyclingnews.
Pogajanja o nakupu so se začela že pred meseci, manjka pa le še dogovor o nakupni ceni. Cyclingnews piše, da bo do dogovora prišlo kmalu.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
Louis Vuitton se širi v kolesarstvo
Svetovni proizvajalec luksuznih izdelkov Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) je tik pred sklenitvijo dogovora za nakup italijanske kolesarske znamke Pinarello, katere kolesa med drugim uporablja britanska ekipa Sky, ki je imela med letoma 2012 in 2016 zmagovalca dirke po Franciji.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke