Navajeni smo bili, da dirke dvojic potekajo s sedmimi pari, toda letos so se pri FIM odločili, da bo parov osem. To pomeni, da bo na sporedu kar 28 voženj, kar je sedem več kot v predhodnem programu. Vsak par bo odpeljal kar sedem voženj. Boljše dvojice imajo tako več priložnosti, da izničijo kakšen spodrsljaj ali okvaro motorja.
Poznamo že pet nastopajočih ekip v finalni dirki, ki bo na sporedu v latvijskem Daugavpilsu, mestu, ki je slovenskemu spidveju prinesel že mnogo uspehov. Ta finale bo na sporedu 19. julija, vanj pa so se že uvrstili Poljaki, Danci, Britanci, Finci in domačini Latvijci. Dirka v Krškem bo dala še zadnje tri udeležence finala.
Na stadionu Matije Gubca se bo začelo že ob treh popoldne, ko bodo imeli vsi vozniki na sporedu uradni trening. Čehi, Italijani, Francozi in Ukrajinci so poleg naših pripeljali po tri voznike, medtem ko so Norvežani, Švedi in Nemci v Krškem prisotni z dvema voznikoma. Pri njih pač prevladuje mnenje, da ne potrebujejo kakšnih taktičnih menjav oziroma predvidevajo, da bo sama dvojica uspešno opravila vse svoje nastope.
Naš selektor Gregor Arnšek je bil pred dnevi tudi v dilemi, kaj storiti. Žal ima trenutno le dva voznika, ki sta v polni pripravljenosti, ker vozita in trenirata na Poljskem. To sta aktualni prvak Matic Ivačič in mladinski prvak Anže Grmek. Potem se je vseeno odločil, da pod zastavo pokliče tudi veterana Denisa Štojsa, ki je letos opravljal le treninge, a bi vseeno lahko tudi pomagal glede na vse bogate izkušnje, ki jih ima. Cilj Matica in Anžeta, na dirki, ki se bo začela ob šestih zvečer, je seveda uvrstitev med prve tri reprezentance in s tem napredovanje v finale, kar bo seveda zelo težka naloga. Močni so predvsem Norvežana, Čehi, Šveda in tudi Francozi, ki imajo v nogah in rokah v letošnji sezoni že kar nekaj dirk. Morda imajo malce slabše izhodišče le Italijani in Ukrajinci, a se tudi njih ne sme odpisati, še posebej ne zahodnih sosedov, saj se tako Castagna kot tudi Covatti v Krškem počutita zelo domače. Tu sta še vedno borbena Nemca Grobauer in Vassermann, za katera pa je steza v Krškem precejšnja neznanka. Po besedah selektorja lahko pričakujemo dobre nastope naših voznikov, ki so na zadnjih treningih pokazali izvrstne vožnje. Vsekakor se nam obeta zelo borbena in tudi izenačena dirka, ki bo gledalcem ponudila tudi obilo kvalitetnih užitkov. Glede na vrsto odličnih voznikov, med katerimi so tudi nekateri z izkušnjami tudi na dirkah grand prix, smemo to tudi pričakovati.