Ko je leta 2012 tudi na prigovarjanje velikega Nikija Laude prestopil iz McLarna k Mercedesu, so nekateri dejali, da je s konja presedlal na osla. Da veliko tvega, da se podaja v neznano. McLaren je bil takrat za razred boljši od Mercedesa, ki je bil v trenutku, ko so obelodanili prestop, pet dirk brez ene same točke. A na koncu se je izkazalo, da je Lewis Hamilton povlekel najboljšo potezo v karieri. McLaren je počasi zdrknil v povprečje, sam pa je skupaj z Mercedesom na novo spisal knjige rekordov. je ob uri slovesa dejal Lewis.
Leta 2013 so ogrevali motorje, v ero hibridnih motorjev pa je Mercedes vstopil dobro pripravljen. S pole positiona, če se izrazimo v dirkaškem žargonu. Od leta 2014 do 2020 je bila ekipa Tota Wolffa korak pred tekmeci, Hamilton pa je imel pri tem najresnejšega tekmeca znotraj lastnega moštva. Njegovo vladavino je prekinil le moštveni kolega Nico Rosberg, ki pa je leta 2016 le par dni po osvojitvi prvega in edinega naslova prvaka odšel v penzijo.
Najdaljše leto v mojem življenju
Letošnje prvenstvo je končal na sedmem mestu, kar je njegova najslabša uvrstitev v 18-letni karieri v F1. Zaostal je tudi za moštvenim kolegom Georgom Russllom, a vse to seveda ni vrglo madeža na bržkone najuspešnejše partnerstvo voznika in konstruktorja v zgodovini formule 1. Številke pravijo, da je to najuspešnejša kombinacija vseh časov, bolj trofejna celo od tiste Michaela Schumacherja in Ferrarija z začetka 21. stoletja. Številke ne lažejo. Šest naslovov prvaka, osem konstruktorskih naslovov, 84 zmag, vmes enkrat je sam doživel stoto zmago …
Ni jih malo, ki menijo, da bi se moral od Mercedesa posloviti z rekordnimi osmimi naslovi prvaka. Leto 2021 in tisti kontroverzni zaključek VN Abu Dabija bo ostala nikoli zaceljena rana. Incident, ki ga je FIA pozneje opisala kot »človeško napako«. Sam je bil prepričan, da so mu ukradli naslov, spogledoval se je celo s slovesom od karavane, na koncu pa se je po (ne)prespani noči ali dveh vseeno odločil nadaljevati. Toda prav po tistem kontroverznem večeru se je krivulja počasi, a zanesljivo zasukala navzdol. Lahko bi rekli, da so zaspali na lovorikah, ob novih tehničnih pravilih so zdrknili v povprečje.
Številni so bili vseeno prepričani, da bo v srebrni puščici sklenil kariero, toda v zadnjih sezonah se je začela medsebojna ljubezen ohlajati. Malo nekonkurenčen bolid, malo nesoglasja glede nove pogodbe, vse to pa so začutili tudi vodilni možje Ferrarija na čelu z Johnom Elkannom in na njegov naslov poslali eno tistih ponudb, ki se jih ne zavrača. Bilo je tam v začetku februarja, ko je športni svet zatresla novica, da bo po ducat letih prestopil k Ferrariju.