Njegov edini tekmec v boju za lovoriko, moštveni kolega Italijan Valentino Rossi, ki je zaradi kazni dirko začel z zadnjega mesta, je bil četrti. Pred njega sta se uvrstila še Španec Marc Marquez (Honda), ki je bil drugi, na tretjem mestu pa je končal še en domačin Dani Pedrosa (Honda).
Napoved, da bo zadnja dirka sezone spektakel, v katerem bo španska armada branila najboljše izhodišče Lorenza po sobotnih kvalifikacijah, se ni v celoti uresničila. Lorenzo je svoj del naloge opravil dobro, obdržal prvo mesto in za seboj do konca uspešno zadrževal vse tekmece, dirka pa razen boja na daljavo med njim in Rossijem ni ponudila veliko presežkov.
Lorenzova rojaka na hondah, ki bi lahko vplivala na razplet v SP, sta se v boj vključila le enkrat, tik pred koncem, toda razen enega prehitevalnega manevra, ko sta se zamenjala na drugem in tretjem mestu, pa takoj nato spet prišla do svojih položajev v večjem delu dirke, nista vplivala na izide.
Rossi je svoj del naloge prav tako opravil dobro - dokler ni prišel z zadnjega do četrtega mesta, potem pa ni mogel več naprej. Italijan je bil pravzaprav pred misijo nemogoče, saj je vedel, da mora, če Lorenzo ne bo naredil napake, priti do drugega mesta, da bi njegovih sedem točk prednosti pred zadnjim delom sezone še zadoščalo za končno slavje.
V prvih krogih je šlo kot po maslu, saj je v vsakem pridobil nekaj mest, večina tekmecev se, ko je ob sebi videla dirkača s številko 46, niti ni pretirano trudila s kakšnimi medsebojnimi dvoboji. Nekaj več dela je imel Rossi, ki je bil po slabi tretjini dirke že med deseterico, šele z dirkači zgornjega srednjega razreda, a je prehitel tudi brata Espargaro ter nazadnje rojaka Andreo Doviziosa z ducatijem. Takrat je bil četrti, nato pa je tam tudi ostal do konca dirke, že s precejšnjim zaostankom za tretjim Pedroso.
Kanček upanja za Italijana sta v predzadnjem krogu prižgala Hondina dirkača. Marquez, ki se je večino dirke vozil na drugem mestu tesno za Lorenzom, vendar ga ni napadal, je nenadoma dobil tekmeca v Pedrosi, ki je pred tem v nekaj krogih nadoknadil več sekund razlike. Potem je napadel moštvenega sotekmovalca in ga tudi prehitel, a je takoj nato naredil napako, tako da je Marquez spet prišel do drugega mesta. Če bi v tem trenutku Hondina dirkača trčila in odstopila, bi bil Rossi, če bi napredoval na drugo mesto, prvak.
A to prehitevanje je bilo edino, Lorenzo je v ospredju zadržal majhno prednost, oba Hondina voznika sta prišla do cilja na drugem in tretjem mestu in razplet SP je bil jasen.
Lorenzo je izničil sedem točk zaostanka, ki jih je imel pred zadnjim dejanjem sezone. Ob koncu je zbral 330 točk, Rossi pa 325. Za njima sta sezono končala tretji Marquez z 242 in četrti Pedrosa z 206.
"Težko se je bilo zbrati, bilo je veliko pritiska. V zadnjih krogih niti nisem več vedel, koliko je do konca, sem se pa osredotočil na to, da ostanem zbran in končam dirko. Naredil sem veliko delo, ne samo jaz, celotna ekipa je delovala odlično. Hvala Yamahi, ponosen sem na to, kar smo dosegli," je takoj po dirki dejal novi svetovni prvak. Lorenzo si je z današnjim uspehom zagotovil tretji naslov prvaka v elitnem razredu po letih 2010 in 2012.
Marquez, ki se ga je v zadnjih tednih prijel sloves Rossijevega "sovražnika" in Lorenzovega pomočnika, je pojasnil, da je bil pripravljen napasti za zmago, a se ni izšlo: "Jorge je bil na začetku zelo močan. Moral sem voziti na meji, v zadnjih krogih sem pripravljal napad, da bi prišel do zmage. A nato sem videl, da bi preveč tvegal, vseeno pa sem s sezono lahko zadovoljen," je dejal Španec, ki je tako krono najboljšega na svetu iz let 2013 in 2014 zdaj predal Lorenzu.
Podobno je menil Pedrosa, ki je pojasnil, da se je v zadnjem krogu uštel pri prestavljanju, zato njegov napad ni bil optimalen. "Varčeval sem s pnevmatikami, zato sem na koncu lahko napadel. Nato sem zapeljal preveč na široko in naredil še napako, kljub temu pa sem lahko zadovoljen s sezono 2015."
Rossi ostaja pri osmih lovorikah v najmočnejšem razredu v letih 2001-2005 in 2008-2009. Kazen na zadnji dirki v Valencii si je prislužil zaradi nešportnega vedenja v Maleziji, ko je Marqueza zapiral v zavoju in ga nato še odrinil z nogo.
Vodstvo tekmovanja mu je prisodilo tri kazenske točke, ker pa je imel eno že od prej, je to pomenilo avtomatično selitev na začelje na naslednji dirki. Rossi se je na kazen neuspešno pritožil tudi na športno razsodišče Cas v Lozani.
IZIDI (30 krogov, 120,15 km):
1. Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) 45:59,364 2. Marc Marquez (Špa/Honda) + 0,263 3. Dani Pedrosa (Špa/Honda) 0,654 4. Valentino Rossi (Ita/Yamaha) 19,789 5. Pol Espargaro (Špa/Yamaha) 26,004 6. Bradley Smith (VBr/Yamaha) 28,835 7. Andrea Dovizioso (Ita/Ducati) 28,886 8. Aleix Espargaro (Špa/Suzuki) 34,222 9. Cal Crutchlow (VBr/Honda) 35,924 10. Danilo Petrucci (Ita/Ducati) 39,579
DOZDAJŠNJI SVETOVNI PRVAKI (500 ccm/motoGP) 2015 Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) 2014 Marc Marquez (Špa/Honda) 2013 Marc Marquez (Špa/Honda) 2012 Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) 2011 Casey Stoner (Avs/Honda) 2010 Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) 2009 Valentino Rossi (Ita/Yamaha) 2008 Valentino Rossi (Ita/Yamaha) 2007 Casey Stoner (Avs/Ducati) 2006 Nicky Hayden (ZDA/Honda) 2005 Valentino Rossi (Ita/Yamaha) 2004 Valentino Rossi (Ita/Yamaha) 2003 Valentino Rossi (Ita/Honda) 2002 Valentino Rossi (Ita/Honda) 2001 Valentino Rossi (Ita/Honda) 2000 Kenny Roberts (ZDA/Suzuki) 1999 Alex Criville (Špa/Honda) 1998 Mick Doohan (Avs/Honda) 1997 Mick Doohan (Avs/Honda) 1996 Mick Doohan (Avs/Honda) 1995 Mick Doohan (Avs/Honda) 1994 Mick Doohan (Avs/Honda) 1993 Kevin Schwantz (ZDA/Suzuki) 1992 Wayne Rainey (ZDA/Yamaha) 1991 Wayne Rainey (ZDA/Yamaha) 1990 Wayne Rainey (ZDA/Yamaha) 1989 Eddie Lawson (ZDA/Honda) 1988 Eddie Lawson (ZDA/Yamaha) 1987 Wayne Gardner (Avs/Honda) 1986 Eddie Lawson (ZDA/Yamaha) 1985 Freddie Spencer (ZDA/Honda) 1984 Eddie Lawson (ZDA/Yamaha) 1983 Freddie Spencer (ZDA/Honda) 1982 Franco Uncini (Ita/Suzuki) 1981 Marco Lucchinelli (Ita/Suzuki) 1980 Kenny Roberts st. (ZDA/Yamaha) 1979 Kenny Roberts st. (ZDA/Yamaha) 1978 Kenny Roberts st. (ZDA/Yamaha) 1977 Barry Sheene (VBr/Suzuki) 1976 Barry Sheene (VBr/Suzuki) 1975 Giacomo Agostini (Ita/Yamaha) 1974 Phil Read (VBr/MV Agusta) 1973 Phil Read (VBr/MV Agusta) 1972 Giacomo Agostini (Ita/MV Agusta) 1971 Giacomo Agostini (Ita/MV Agusta) 1970 Giacomo Agostini (Ita/MV Agusta) 1969 Giacomo Agostini (Ita/MV Agusta) 1968 Giacomo Agostini (Ita/MV Agusta) 1967 Giacomo Agostini (Ita/MV Agusta) 1966 Giacomo Agostini (Ita/MV Agusta) 1965 Mike Hailwood (VBr/MV Agusta) 1964 Mike Hailwood (VBr/MV Agusta) 1963 Mike Hailwood (VBr/MV Agusta) 1962 Mike Hailwood (VBr/MV Agusta) 1961 Gary Hocking (Rod/MV Agusta) 1960 John Surtees (VBr/MV Agusta) 1959 John Surtees (VBr/MV Agusta) 1958 John Surtees (VBr/MV Agusta) 1957 Libero Liberati (Ita/Gilera) 1956 John Surtees (VBr/MV Agusta) 1955 Geoff Duke (VBr/Gilera) 1954 Geoff Duke (VBr/Gilera) 1953 Geoff Duke (VBr/Gilera) 1952 Umberto Masetti (Ita/Gilera) 1951 Geoff Duke (VBr/Norton) 1950 Umberto Masetti (Ita/Gilera) 1949 Leslie Graham (VBr/AJS)