Afera s prirejanjem izpustov v vozilih Volkswagen, ki je v zadnjem tednu dodobra pretresla avtomobilski svet in zamajala temelje nemške tovarne, vendarle ne bo vplivala na udeležbo Nemcev v svetovnem prvenstvu v reliju. Volkswagen je v zadnjih letih premočan v tem tekmovanju, v SP pa bo ostal vsaj še do leta 2019.
Volkswagen je na nekatere dizelske motorje cestnih avtomobilov v želji po boljših rezultatih namestil programsko opremo, ki omeji izpuhe škodljivih snovi iz vozil v času uradnega testiranja, med normalno vožnjo pa se izklopi. Po svetu so sporni program namestili v 11 milijonov vozil.
Po izbruhu afere se je v športnih krogih avtomobilskega sveta pojavilo vprašanje, ali bodo v nemški tovarni žrtvovali oziroma skrčili tudi dirkaški program. Vsaj za zdaj se to ne bo zgodilo, ob robu relija za svetovno prvenstvo na Korziki, ki je potekal konec tedna, je vodja ekipe Volkswagen v SP Jost Capito zatrdil, da moštvo ostaja v konkurenci.
Afera ne bo posegla v delo športnega oddelka, ki deluje odlično, meni Capito. "Ekipa Volkswagen WRC bi bila težko bolj uspešna. Osvojili smo tri zaporedne naslove prvaka in imamo zeleno luč za nadaljevanje programa še vsaj do leta 2019, prizadevali si bomo, da bomo tudi v prihodnje vsaj tako uspešni kot v zadnjih letih," je dejal vodja športnega dela ekipe.
Volkswagen si je v letošnji sezoni predčasno zagotovil tako konstruktorski naslov kot vozniškega, za Sebastiena Ogierja je bil ta že tretji v nizu. Na zadnjem reliju na Korziki zaradi tehničnih težav sicer ni bil v ospredju, a je zmaga tudi na sredozemskem otoku šla v nemške roke - slavil je Finec Jari-Matti Latvala, uspeh je dopolnil tretji Norvežan Andreas Mikkelsen.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
Volkswagen kljub svetovni aferi ostaja v reliju
Volkswagen se bo kljub aferi, ki je zatresla temelje avtomobilske industrije, še naprej udejstvoval v reliju.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke