Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
29.07.2015 09:15:08
Deli članek:

DHL je postal uradni logistični partner MotoGP

DHL, vodilno svetovno logistično podjetje, je z najprestižnejšim svetovnim prvenstvom v motociklizmu, MotoGP™ napovedalo partnerstvo za obdobje treh let. DHL bo logistično podprl potrebe MotoGP™ in njegovih sestrskih prvenstev, Moto2™ ter Moto3™.

"Novo partnerstvo z MotoGP™, najstarejšim od vseh motociklističnih tekmovanj na svetovnem prvenstvu in najprestižnejšim dirkalnim dogodkom na dveh kolesih, nadalje predstavlja, da je DHL izbrani ponudnik motociklističnega in avtomobilskega sektorja," je dejal Ken Allen, generalni direktor DHL Express. "Navdušeni smo, da imamo priložnost sesti za krmila logistične operacije prvenstva in da nudimo visoko kakovostne mednarodne storitve pošiljanja na MotoGP™. Kot pri drugih motociklističnih dirkah prvenstva v našem portfelju partnerstva svetovnega razreda, nam bo MotoGP™ dal priložnost, da se povežemo z neverjetno strastno globalno bazo oboževalcev in ustvarimo še več visoko oktanskih izkušenj za svoje stranke, zaposlene in poslovne partnerje."

"Zelo sem zadovoljen, da smo dosegli ta sporazum s podjetjem kot je DHL, ker bo rezultat koristen za obe strani," je dejal Pau Serracanta, generalni direktor komercialnega oddelka pri Dorna. "DHL bo užival izjemno prepoznavnost na dirkalnih stezah, dogodkih in preko številnih platform predvajanja MotoGP™. Dodatno bo imel koristi, saj bo lahko organiziral različne dejavnosti za goste na dogodkih MotoGP™. Dorna bo izkoristila prednosti logističnih storitev, ki obsegajo ves svet, kar nam bo omogočilo, da ohranjamo svoje vrednote hitrosti in učinkovitosti, na katerih je bilo zgrajeno prvenstvo."

Sezona 2015 MotoGP™ vsebuje osemnajst dirk, v štirinajstih državah, na štirih kontinentih. Za vsako sezono je potrebno več kot 80 motornih koles in 350 ton opreme za ekipe ter organizatorje prvenstva prevažati po morju, zraku in cesti, v skupni razdalji približno 90.000 km in to v samo devetih mesecih. S prilagojenimi rešitvami za pakiranje in rokovanje z motociklistično opremo ter poglobljenim znanjem o carinskih in transportnih predpisih na vseh trgih, kjer je prisoten MotoGP™, DHL najbolje ve in zagotavlja, da 'dirka pred dirko' poteka brezhibno in pravočasno.

Poleg logističnih dejavnosti bo partnerstvo vključevalo tudi obsežne marketinške priložnosti. Poleg gostoljubnosti strank in pravice do uporabe logotipa za marketinške pobude za stranke, bo DHL izkoristil prednosti oglaševanja na dirkah MotoGP™ in s tem zagotovil izpostavljenost pri gledalcih, ki bodo televizijski prenos v živo spremljali v 207-ih državah.

DHL ima več kot 30 let logističnih izkušenj v motošportu. Podjetje poslovno sodeluje z velikim številom motociklističnih dirk prvenstva in ekipami, vključno s Formula ena, Formula E, WTCC, WEC, Andretti Autosport, Audi_ABT in Kalitta Motorsports.