Kako ste zadovoljni z začetkom sezone v seriji GP, kjer po štirih od dvanajstih dirk zasedate peto mesto s 34 osvojenimi točkami? Za vodilnim Britancem Taijem Woffindenom zaostajate 21, za branilcem naslova Američanom Gregom Hancockom na tretjem mestu pa pet točk.
Lahko bi bilo še nekoliko bolje. Na dveh dirkah sem imel težave z motorjem, ki smo jih zdaj odpravili. Sem pa v boljšem položaju kot lansko leto, tako s točkami kot z uvrstitvijo.
Vodilni Woffinden se je od konkurence nekoliko odlepil. Vas to preseneča?
Tai ima odlično pripravljene motorje, ki mu omogočajo, da lahko zmaguje. Tehnično smo nekateri vozniki zagotovo boljši. Dejstvo, da s temi motorji nekoliko odstopa, nas morda res malce jezi. Seveda pa upam, da glede končnega seštevka ni še ničesar odločenega.
Zdaj vas v štirih tednih v tej seriji čakajo tri zaporedne dirke. Bodo te odločilne za nadaljevanje sezone?
Dejstvo, da si bodo zdaj dirke sledile ena za drugo, je super. Trenutno sem v odlični formi in to hočem tudi dobro izkoristiti. Dobre rezultate iz poljske in angleške lige si želim prenesti tudi v grand prix. Nove dirke tako komaj čakam.
Na Poljskem in v Angliji vam gre zadnje čase res dobro...
Drži. Na Poljskem sem na zadnji dirki osvojil maksimum točk, v Angliji pa sem na zadnjih dveh zbral 15 in 19 točk. Forma je torej res prava.
Če se malce vrneva na zadnjo dirko GP v Cardiffu, ste tam popustili v zadnjih dveh vožnjah in nato dejali, da bi morali prej spremeniti zobniško razmerje. Je šlo za vašo napako ali napako mehanikov?
Šlo je za skupno odločitev. Ker sem v prejšnjih vožnjah zmagoval, se nam sprememba ni zdela potrebna. Zdaj vemo, kaj smo naredili narobe, in v naslednjih dirkah bomo pri svojih odločitvah še ekstremnejši.
Je z agregati, ki so vam delali težave v uvodnem delu sezone, zdaj vse v najlepšem redu?
Agregati so že nekaj časa super. Motorji so hitri, še pravilne odločitve in moje dobre vožnje, pa bo vse v najlepšem redu.
V soboto vas čaka dirka v latvijskem Daugavpilsu, kjer ste v zadnjih dveh sezonah zasedli šesto mesto. Vam tamkajšnja proga ustreza?
Tam mi je šlo dobro že kot mladincu, saj sem prav na tem dirkališču prvič osvojil naslov mladinskega evropskega prvaka, ko sem bil star 19 let. Tja se rad vračam, saj sem vedno vozil dobro. Tudi za to soboto upam na dober rezultat.
Sredi junija je v svetu spidveja pozornost vzbudil pretep med Gregom Hancockom in Nickijem Pedersenom na tekmi švedske lige. Za Danca je to že skoraj običajna stvar, manj pa za ameriškega svetovnega prvaka, ki ima že 43 let.
Vemo, kakšna je človeška narava, in to z leti nima ničesar opraviti. Tudi otrok začne jokati, če mu vzameš liziko. Potem ko je Pedersen povzročil njegov padec, so Hancocku živci popustili in odzval se je tako, kot se je. Sam njegovo dejanje zelo razumem. Naš šport je že tako zelo nevaren in ne vem, zakaj bi se na stezi spuščali v ekstremne situacije, saj vemo, da od tega nimaš nič. Delno bi stvar še razumel, če bi šlo za odločilno vožnjo za naslov svetovnega prvaka. V tem primeru bi se tudi sam zatekel k bolj tveganemu manevru. Padci so in bodo, ni pa izgovorov za to, da bi jih kdo povzročal namerno.
Pedersen je že dolgo znan po svojih nevarnih manevrih, z njim ste imeli incident tudi vi. Menite, da bi morala zveza FIM do njega nastopiti strožje in ga dosledneje kaznovati?
Ne, tu nimamo kaj. Dirkači moramo biti do njega na stezi še bolj pesjanski, nič drugega.
Še verjamete, da se še vedno lahko vmešate v boj za naslov prvaka?
Želja vsekakor obstaja, a realno gledano bom zelo zadovoljen že s prvo kolajno v svetovnem prvenstvu. To je tudi moj cilj.