Žagar je prepričljivo zmagal v vseh svojih vožnjah, še največ dela pa je imel proti edinemu Hrvatu na dirki Jurici Pavlicu. Ta je hitreje potegnil s starta, a ga je Črnovaščan prehitel že na prvi ravnini. Pavlicu tako niti tri zmage niso pomagale do finala, saj mu je prav na najbolj pomembni vožnji proti neposrednim konkurentom Štojsu, Čondi in Gregoriču odpovedal motor. Ta trojka se je tudi znašla v finalu, potem ko je najboljši mladinec Žiga Kovačič v zadnji vožnji rednega dela povozil startno vrvico. V finalu je bil Žagar razred zase, Gregorič je v zadnjih metrih premagal Štojsa, Čonda pa je k sreči brez posledic padel.
Matej ima tako pred zaključno, četrto dirko prvenstva, ki bo prvega avgusta v hrvaškem Donjem Kraljevcu, devet točk prednosti pred Čondo in že 15 pred Štojsom. Vseeno si novega naslova prvaka še ni pripisal: "Vesel sem, da sem lahko potrdil svojo dobro formo in hitrost. Do zadnje vožnje še ni nič odločeno, zato bom o svojem novem naslovu prvaka razmišljal šele po zaključku prvenstva. Res pa je, da komaj čakam, da opravim še z zadnjo dirko in se znebim te obveznosti. Rad bi se povsem osredotočil na serijo grand prix in tam dosegel kakšen odmevnejši rezultat ter še izboljšal lansko skupno peto mesto."
Kot je priznal naš serijski prvak, je imel v zadnjem mesecu z motorji precej težav: "Na srečo smo te težave odpravili in res sem vesel, da se je to potrdilo tudi na tej dirki, briljantna pa sta bila tudi oba zadnja nastopa v poljski ligi. Tudi prejšnje težave s starti so pri dirkačih na moji ravni odvisne predvsem od nastavitve motorja. Če se spomnim starih časov, tudi Michael Schumacher ni mogel ničesar narediti, če je imel slab avto. Treba si je prizadevati za to, da optimalno vse narediš na motorju, medtem ko sem kot voznik kar v redu," se je pohvalil.
Po zadnji dirki v seriji GP v Pragi so s "frizerjem" njegovih motorjev le našli napako, česar je bil izredno vesel. "Pripravljavec motorjev je dejansko takoj odkril napako in motorji so zdaj kot na drugem planetu. Delujejo tako, da resnično uživam v vožnji z njimi. Prav Praga mi je dejansko odprla oči, ko sem si rekel, da tako ne bo šlo več naprej. Ta pripravljavec me je sprejel zelo pozitivno, pri njem smo bili ves dan in tudi on je bil vesel, da je odpravil nastale težave. Na srečo gre zdaj vse na bolje, to je treba samo še vzdrževati," pravi Matej, ki je na vprašanje, kako bi za laike pojasnil, kje je bila storjena napaka, malce hudomušno odgovoril, da v samem motorju.
Nenavadno dolg premor v seriji grand prix (zadnja dirka je bila 23. maja v Pragi, naslednja bo šele 5. julija v Cardiffu) Mateja, ki si je vmes privoščil tudi teden dni počitka z družino, ne moti: "Tega premora sem bil kar vesel, da sem rešil težave z motorji. Tudi krajši dopust mi je prišel zelo prav. Lahko rečem, da sem zelo družinski človek, hkrati pa tudi profesionalni športnik. Vsak prosti čas izkoristim za to, da ga preživim z družino, vseeno pa več kot za tri dni morja ni bilo časa."
Po treh dirkah petouvrščeni dirkač serije GP, ki ga do naslednje preizkušnje v tem tekmovanju čaka še deset dirk v prvenstvih Poljske in Anglije, je bil pred sezono precej skrivnosten glede odločitve, da je poljske mehanike zamenjal za švedske. In kaj o tem pravi zdaj? "Vedno iščem najboljše opcije, zato je bila to prava odločitev," tudi tokrat o tem ni želel preveč razglabljati. Včeraj se je kmalu po dirki že podal na 1200 kilometrov dolgo pot proti Poljski, ki je trajala vse do jutra, ob 17. uri pa ga je nato čakala že naslednja dirka. Še en dokaz torej, da so spidvejisti včasih pravi nomadi.